Hybrydowe Love 3! Przegląd kilku marek: Vasco Nails, Kinetcs, X-hybrid, Gelish, Chiodo PRO

Hej hej!

Dzisiaj mam dla Was kolejny przegląd kilku marek hybryd! Dzisiaj na tapecie produkty Vasco Nails, Kinetics, X-hybrid, Gelish, ChiodoPRO :) W moje ręce co chwilę wpadają nowe hybrydy- do poprzednio opisanych, linki znajdziecie na końcu posta :)
Hybrydy Bling oraz Indigo a do tego efekt Syrenki 



GELISH
Baza- jedna z moich ukochanych baz do hybrydy. Potrafi trzymać się bez zarzutu nawet do 10 tygodni. Jestem jej wierna już od 3 lat. Warta każdej wydanej na nią złotówki.
Kolory- odmaczają się idealnie. Jednak mam zastrzeżenia co do utwardzania się kolorów. Przy mojej naprawdę mocnej lampie, minimalnie grubsza warstwa potrafi się zmarszczyć. Nie są moim numerem jeden.
Top- dość rzadki. Dobrze się rozprowadza, ładnie błyszczy na poczatku, ale niestety dość szybko się matuje. Taki średniaczek, moim zdaniem nie warty swojej ceny.

KINETICS
Bazy i topu nie miałam okazji testować.
Kolory- są idealne! Pięknie kryją przy dwóch warstwach. po 3-4 tygodniach są w idealnym stanie. ładnie się utwardzają- 30sek w LED 48W. Jedyny problem, to lubią się chwilę dłużej poodmaczać. Warte zakupu. Prócz tego bardzo fajny wygląd opakowań :) Mam wielką ochotę na kolejne kolory tej firmy!

VASCO NAILS:
Pełną recenzję znajdziecie tutaj: KLIK
Zdania nie zmieniam, bardzo fajne hybrydy z bardzo, bardzo dobrą pigmentacją!! Rzadko się zdarza, aby hybrydy miały tak dobry pigment!

X-hybrid od Dobrarada.com
Pełną recenzję znajdziecie tutaj: KLIK
Lubię je zwłaszcza za znaczne skrócenie czasu pracy! Minusem są ograniczenia jeśli chodzi o pyłki i brokaty, jeśli nie posiadamy topu lub innego produktu. Idealne dla zapracowanych :)

ChiodoPRO:
Bazy i topu jeszcze nie miałam okazji testować. 
Kolory: Jestem pod ich dużym wrażeniem. Ładnie się rozprowadzają, mają pędzelek, który super się układa na paznokciu, dzięki czemu możemy ładnie dojechać do skórek :) Nawet neonowe kolory ładnie kryją przy dwóch warstwach, bez białego podkładu. Do utwardzenia wystarczy 30 sekund, w lampie 48W. 

Hybrydy Vasco Nails

Hybrydy Vasco Nails

Hybryda Indigo oraz NeoNails

Hybrydy Indigo oraz sugar Effect

Fiolet od Bling oraz róż i efekt kopciuszka od Indigo

Neonowy róż od Neonails oraz pyłek neonowy od Indigo

Biel Estetiq, Mięta Bling a do tego Pixel Emerald od Indigo :)

HYBRYDOWE LOVE 1: KILK

HYBRYDOWE LOVE 2: KILK 

PORADY HYBRYDOWE: KILK 

Etykiety: ,