niedziela, 30 marca 2014

Lovely Ibiza: neonowy piasek

Siema siema ;)

Mam dla Was spóźniony post, który miał się ukazać przed w sobotę... ale słońce na dworze było tak cudowne, że żal było siedzieć w domu :)

Dzisiaj mam dla Was kilka słów o cudownym neonku od Lovely!

Lakier ma znaną już strukturę piasku :) mój ma kolor różowo-pomarańczowy.
 W znanej już Wam charakterystycznej buteleczce, znajdziecie dość duży pędzelek. Lakier pokrywa idealnie już po jednej warstwie. Ale ja jak zawsze nakładam dwie :) wysycha bardzo szybko.
 UWAGA: Lakier przeznaczony jest do sztucznych pazurków! Podejrzewam, że ze względu na skład. Ja nałożyłam go na naturalne pazurki, ale nosiłam go tylko ok. 2 dni, mimo tego że dobrze się trzymał dla dobra paznokci go zmyłam :)
Na koniec słówko o zmywaniu: no szału nie ma ;) usuwa go się nieco gorzej niż piasek, który ostatnio gościł na blogu <KLIK>

Jeśli lubicie neonki jak najbardziej godny polecenia :) świetne wyglądał na pazurkach!

Buziaki ;*

Sylv

21 komentarzy:

  1. piękny kolorek, będzie idealny na lato! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba, kupuję :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię neony i ten bardzo mi się spodobał :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny jest! Przy najbliższej okazji idę do Rossmanna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor świetny, trwałość dobra, szkoda tylko, że do sztucznych... Może da się to jakoś oszukać? Nałożyć kilka warstw odżywki czy coś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nad tym myślałam :) podejrzewam że będę go używała bardzo doraźnie- tak jak teraz góra dwa dni na pazurkach, albo faktycznie na pazurki pokryte jedną warstwą bezbarwnego żelu, myślę, że innego rozwiązania nie ma ;)

      Usuń
  6. rewelacyjny kolorek <3 <3 uwielbiam takie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że powinno się go używać na sztucznych paznokciach bo kolor ma świetny. Ale może właśnie przy krótkim noszeniu nie będzie robił nic złego z naturalnymi pazurkami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor śliczny i szkoda, że dla sztucznych, ale po przygodach z Essie wole nie ryzykować ze swoimi paznokciami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie neon na paznokciach gosci obecnie ale w wresji niepiaskowej. ten mi sie mega podoba. Bede na niego polować.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wooooow!!! Muszę go mieć! Kolor nieziemski! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor.jest fantastyczny, idealny na lato:). Szkoda, że jest to lakier przeznaczony do sztucznych paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie podoba mi się ten kolor....może to i dobrze, bo nie mam sztucznych pazurków ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja go dzisiaj capnęłam, i w drodze do domu zauważyłam że jest do sztucznych paznokci. W domu po pomalowaniu jednego paznokcia u stopy, niestety zaczął mnie boleć paznokieć i go zmyłam.

    OdpowiedzUsuń
  14. mam róż z tej serii i o ile róży nie lubię na swoich pazurkach to ten wygląda obłędnie, ślicznie współgra z bielą i czernią ubrań ;) ja nakładam jedną warstwę odżywki, później dopiero Ibizę i na to w zalezności od tego czy chce mat lub błysk topcoat z inglota ;) lakier jest nie do zdarcia :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :**

Dzięki nim wiem, że moja praca ma sens :)