Rzęsy i produkty do brwi Eylure

Hej!
Podkreślone oko i piękne brwi, czyli coś o czym marzy każda kobieta. Na Meet Beauty, poznałam markę Eylure. Wówczas każda z obecnych na warsztatach dziewczyn miała możliwość nauczyć się jak przyklejać sztuczne rzęsy. Od maja, poznałam więcej produktów marki- dzisiaj chcę je przybliżyć również Wam!

Rzęsy na pasku- czyli sztandarowy produkt Eylure
W ofercie firmy macie kilka rodzajów sztucznych rzęs na pasku. Mamy do wyboru opcje bardziej subtelne, dzienne jak np. nr. 116, rzęsy bardziej widoczne, wieczorowe np. nr. 141 lub 143. Pojawiają się też rzęski w ofercie limitowanej i sezonowej :) Wszystkie rzęsy jakie Eylure posiada w ofercie są wielorazowego użytku. Co znaczy ni mniej ni więcej, że możecie chodzić w nich kilka/kilkanaście razy. Również do każdych rzęs dołączony jest bezbarwny, bardzo dobry i mocny klej. Rzęsy są miękkie, mają cienką elastyczną żyłkę dzięki której dobrze przylegają do oka i łatwo je dopasować.

  Jak zaaplikować rzęsy na pasku?
1. Robimy makijaż oka, tuszujemy nasze rzęsy. 
2. Wybieramy jakie rzęsy przyklejamy, delikatnie odklejamy od opakowania.
3. Przykładamy rzęsy BEZ kleju do oka, sprawdzamy czy pasują :) Jeśli są za długie odcinamy od zewnętrznej strony, rzęski powinny idealnie pasować :)
4. Na pasek nakładamy klej- zwróćcie uwagę, aby warstwa kleju była równa. 
5. Czekamy kilka-kilkanaście sekund aby klej lekko zaczął zastygać. 
6. Za pomocą pęsety (przynajmniej mi jest tak najwygodniej) przyklejamy rzęsy. Pamiętajcie o dobrym dociśnięciu kącików :)

Teraz zostaje Wam tylko ćwiczyć, ćwiczyć, ćwiczyć. A na koniec cieszyć się pięknymi rzęsami!



Szablony do brwi
Jedni powiedzą, że po co? Że to nie potrzebne. Ja jednak uważam, że gadżet może się przydać, zwłaszcza gdy brwi mamy za mocno wyrwane, nie równe, niesymetryczne.  W opakowaniu mamy 4 rodzaje kształtów, aby dobrać te najbardziej pasujące do naszych naturalnych brwi.  Użycie jest banalnie proste, przytrzymujemy i wypełniamy pomadą lub cieniem ubytki. Szablony oczywiście są wielorazowe, łatwe do utrzymania w czystości :)


Paleta do brwi: no.10 Dark Brown
Paleta wykonana z bardzo porządnego, grubego, matowego plastiku. Z połyskującym logo marki. Piękne cacuszko! W środku znajdziemy:



Poniżej widzicie szybkie swatche :) bez żadnych baz czy innych wspomagaczy. Jedno pociągnięcie palcem na sucho! Pigmentacja produktu jest idealna, a konsystencja bardzo jedwabista.


Żel stylizujący do brwi:
Jeden z mocniejszych produktów do układania brwi jakie miałam! Opakowanie w formie małego tuszu. Żel jest bezbarwny, bez zapachowy. Super do zakończenia stylizacji. Tak uczeszecie brwi, tak się trzymają! Nawet kilka moich włosków, które lubią sobie opaść trzymają się po nim idealnie!


Pomada do brwi: no.10 Dark Brown
Czyli moja wielka miłość! Idealna trwałość, piękny kolor, pigmentacja sztos! Molestuję ją ostatnio prawie cały czas, z przerwami na paletkę, którą macie powyżej :D I jeden i drugi produkt bardzo lubię, ale chyba serce oddaję pomadzie! Jedyną, rzeczą która nie każdemu z Was może przypaść do gustu: pomada ma dość intensywny zapach eukaliptusa, ja go bardzo lubię, ale jeśli nie lubicie, to już lepiej wybrać paletę :)

Bardzo polubiłam markę Eylure, z produktów jakie mam u siebie w sumie ciężko było by mi wskazać produkty marne czy średnie. Każdy z nich spełnił moje oczekiwania, podoba mi się prostota opakowań i bardzo wysoka jakość produktów. A Wy miałyście możliwość testować produkty Eylure? Dajcie znać!

Buziaki!

Sylv

Etykiety: ,