#Blogmas2017 Świąteczne filmy!

Co obejrzeć w święta? Jakie świąteczne filmy lubię? Dzisiaj pokażę Wam moje ulubione! Chociaż pewnie je znacie!


Kevin sam w domu


Nie wiem jak Wy, ale ja co roku sprawdzam, czy go zostawili samego!

Cztery gwiazdki

Bardzo fajna komedia do obejrzenia we dwoje. Trochę o tym jak rodzina potrafi umilić święta :D

Last Minute

Film często krytykowany za kicz, omijałam go szerokim łukiem. Kiedyś jednak z braku lepszych zajęć gdy chorowałam postanowiłam go obejrzeć. W sumie muszę przyznać, że sympatycznie się go ogląda. Zwłaszcza, że uwielbiam Panią Aldonę Jankowską!!

Holiday

Film o tym, że zamienianie się jest fajne :D

Święta Last Minute

Co zrobić, żeby uniknąć świąt? Wyjechać!

Listy do M

Tak, wiem kolejny kicz :D ale miło obejrzeć jakąś polską produkcję w klimacie świąt!


Krudowie

W święta, lubię sobie obejrzeć też bajki :D bardzo przypadki mi do gustu Krudowie, zwłaszcza ich metoda na zrobienie zdjęcia mnie urzekła :D

Kraina Lodu

Lubię ten film za Olafa :D tego bałwanka :D a poza tym, kto nie zna piosenki "Mam tę moc"?? :D

A Wy co lubicie oglądać w święta? Bez jakiego filmu sobie nie wyobrażacie świąt? Dajcie znać koniecznie!!

Uściski!

Sylv

Etykiety: