Zlot Lubelskich Straszydełek: upominki oraz wygrane w licytacji

Hej :)

Po ostatnim spotkaniu, w ręce zarówno moje jak i dziewczyn trafiło trochę nowości od sponsorów spotkania oraz wygrane w licytacji na rzecz zwierząt :) Jeśli chcecie zobaczyć co do mnie trafiło zapraszam do dalszej części postu :)

W paczce od Marion znalazły się 2 olejki: makadamia oraz awokado oraz 4 rodzaje chusteczek :)




W paczce od Maroko sklep znalazłyśmy czarne mydło oraz rękawicę do rytuału Hammam a do tego balsam do ciała oraz olejek do masażu :)

Od firmy Hean każda z nas otrzymała rozświetlacz w kremie, puder egipski z olejkiem rożanym, tusz do rzęs, szminkę oraz metaliczną pomadkę w musie :)

Pani Lucyna z firmy Dermacol przywiozła nam całą torbę dobroci: peeling do ciała, baza, podkład, kredka do oczu, krem do twarzy to tylko nie które z rzeczy jakie znalazły się w torbie!

Swiss Image to firma, z którą żadna z dziewczyn nie miała jeszcze styczności :) dzięki ich uprzejmości będziemy mogły przetestować szampon i odżywkę :)

Od firmy AA otrzymalyśmy krem do twarzy, balsam do ciała oraz olejek pielęgnujący do ust :)

Firma Eylure dla każdej z dziewczyn przygotowała rzęsy, pomadę do brwi, paletę do brwi oraz szablony :)

Visage Shop zaskoczył nas bardzo fajnym upominkiem: blender do podkładu, rozświetlacz Zoeva, cień do powiek od Devinach o których już Wam pisałam KILK oraz cień w kredce od The Balm :)

Elfa-pharm przygotował dla nas mega paczkę naturalnych dobroci :)  np szampon przeciw wypadaniu włosów, spray wzmacniający włosy, olejek- kilka z nich już testuję :D 

Od Rapan  Beauty każda z Nas otrzymała rewelacyjną maskę do twarzy,  o żółtej możecie poczytać tutaj KILK  a teraz przetestuję maskę Intensive Care :)

Hydrolaty podarowała nam firma KEJ

Dermofuture to firma, która szturmem zdobywa blogi :) to będzie moja pierwsza przygoda z nimi! Mam miedzy innymi odżywkę, słynne maseczki do twarzy, szampon :) 
Hybrydy od Vasco, pięknie zapakowane a do tego mega zawartość :) z pewnością o nich przeczytacie!

Coś co tygrysy lubią najbardziej! Dużo piękności od Makeup Revolution Polska <3 cudowna paleta róży, szminki, lip lava! Wiecie, że to lubię :D

Każda z Nas otrzymała od Equilibra płyn micelarny,  multi olejek oraz zestaw próbek :)

A teraz czas na to co udało się mi wylicytować :) a powyżej widzicie naszą "puszkę" na datki oraz kopertę z pieniędzmi z licytacji :)

Dermofuture wzbudził spore zamieszanie ponieważ na zestaw do mezoterapii było wiele chętnych :D ale cóż... nie dałam się przegonić :D


  Makeup Revolution Polska to kolejna firma na którą ostrzyłam sobie pazurki :D dzięki tamu wywalczyłam LipLavę oraz piękną matową paletę <3



Hydrolat oczarowy, to coś na co ostrzyło sobie zęby kilka dziewczyn, mi się udało :D  KEJ

Od Equilibra udało mi się wywalczyć zestaw kosmetyków z aloesem :) bardzo jestem ciekawa szamponu, ponieważ czytałam o nim bardzo dobre opinie!

Hean ofiarował na spotkanie zestaw kosmetyków ze zdjęcia :) Oczywiście musiał być mój!

A na koniec świetny zestaw kosmetyków od Venus! Najbardziej mam chrapkę na rajstopy w sprayu oraz olejek pod prysznic! Pewnie nie długo zacznę testowanie :D

Część kosmetyków już testuję :) a część czeka na swoją kolej :D jeśli macie jakieś sugestie i chcecie o czymś przeczytać w pierwszej kolejności, piszcie śmiało!

Buziaki

Sylv

Etykiety: