Dermacol Caviar Long Stay

Hej :)

Chciałam Wam dzisiaj pokazać jeden z moich nowych podkładów, który już awansował do czołówki ulubionych. Mowa o podkładzie Dermacol- Caviar Long Stay. Wygląda niepozornie, a zachwycił mnie bardzo!


Caviar Long Stay Make-Up & Corrector marki Dermacol. Długotrwały korektor i podkład w jednym. Wzbogacony o wyciąg z kawioru. Produkt gwarantuje wygładzający, olśniewający efekt. Idealnie rozświetli obszar w okolicy oczu jednocześnie zakryje wszelkie przebarwienia skóry. Dodatkowo, posiada właściwości ujędrniające. Konsystencja fluidu jest bardzo lekka i aksamitna przez co nie obciąża skóry. Caviar Long-Stay Make-Up & Corrector intensywnie chroni cerę i zapewnia długotrwałe efekty. Dostępny w 4 wersjach kolorystycznych.
Powyższe informacje o tym produkcie znalazłam w jednym ze sklepów w jakim możecie kupić produkty marki Dermacol: Lady Makeup


Podkład zamknięty jest w 30ml, plastikowej buteleczce z łopatką :) Jednak nie mamy tu doczynienia z samym podkładem. Jak zobaczycie na zdjęciu poniżej, górna część nakrętki się otwiera i znajdujemy w niej korektor idealnie skomponowany z podkładem! Do tego znajdziemy tam jeszcze malutkie lusterko! Jak dla mnie sztos!


Jednak to nie dla tego zapałałam ciepłymi uczuciami do tego podkładu :) Polubiłam go ponieważ:
Na zdjęciu widać chyba na pierwszy rzut oka, że po lewej nie ma podkładu  :D Po prawej za to mamy jedną warstwę podkładu i cieniutką warstwę korektora pod oczy. Nie utrwalałam go niczym, nie pudrowałam. Mimo tego, że nie mam jakiejś bardzo problematycznej skóry, jest efekt wow! Jak myślicie?

Miałyście może możliwość testowania tego podkładu? Dajcie znać! 

Buziaki ;*

Sylv

Etykiety: ,