Lakiery VINYL GEL od Eveline Cosmetics

Cześć :)

dzisiaj postanowiłam pokazać Wam coś czego dawno na blogu nie było! Lakiery do paznokci!! :)
W paczce do Eveline Cosmetics z Meet Beauty znalazłam 6 lakierów winylowych. Oczywiście znalazły się głosy, że po co, że teraz to się hybryd używa. Hmmm... niestety hybrydy nie mogą być używane przez wszystkich. Nie każdy może mieć paznokcie na 3 tygodnie. Więc drogie koleżanki blogerki, trochę pokory i zrozumienia dla innych. Bo nie każdy kto Was czyta MUSI robić hybrydy.
Więc u mnie, nałogowo hybrydowo-żelowej dziewczyny, recenzja lakierów do paznokci:)



Lakiery zamknięte są w klasycznych butelkach charakterystycznych dla Eveline. Z tą różnicą, że buteleczki są czarne, a kolory możemy podejrzeć na etykietach. Za duży plus, że odwzorowanie na opakowaniu jest podobne do tego co znajdziemy w środku :)


Lakiery mają wygodny pędzelek, dzięki któremu możemy idealnie domalować przy skórkach. Konsystencja lakieru jest dość rzadka, jednak krycie idealne. Na wzorniku widzicie dwie warstwy lakieru. Lakiery, jak widzicie z resztą na opakowaniach: łączą w sobie zarówno lakier i top coat. Więc nie wymagają dodatkowego malowania topem na koniec :) jak dla mnie mają przepiękny błysk! Jak to jedna z klientek powiedziała: jak tafla! Lakiery mają też ten plus, że szybko wysychają. Ostatnio inny lakier pokryty przyspieszaczem, wysychał dłużej niż te lakiery! 


 Jeśli chodzi o trwałość, to moje niezależne testerki stwierdziły, że w zależności od prac jakie wykonujemy trzyma się na paznokciach od 4 do nawet 7 dni. Oczywiście, lakier nakładałyśmy na odpowiednio przygotowaną i odtłuszczoną płytkę paznokcia.


Tak więc jeśli Wasza praca, nie pozwala Wam na hybrydy, możecie śmiało wypróbować lakiery od Eveline. Moim zdaniem dostajecie naprawdę fajną jakość w dobrej cenie (widziałam je w granicach 17-19 zł).

Polecam je Wam serdecznie!
Sylv

Etykiety: ,