Zoeva Carmel Melange i matowa baza pod cienie: recenzja

Hej ;)

Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój listopadowy zakup z Visage Shop :) W moje ręce wpadła jedna z nowych palet Zoeva; Carmel Melange oraz matowa baza pod cienie do powiek. Jeśli jesteście ciekawi jak się spisują, zapraszam do dalszej części postu!



Eyeshadow Fix Matte Long Wear
Baza zamknięta w małej czarnej tubce. Prosta i czytelna szata graficzna, Produkt dość gęsty, ale fajnie się rozprowadza na powiekach. Wzmacnia kolor cieni.
Jednak dla mnie głównym wyznacznikiem jakości bazy jest to czy przedłuża trwałość makijażu. Mam trudne powieki, które lubią rolować cienie i zbierać je w załamaniu powieki. Nie pomaga na nie byle jaka baza. Tę bazę testowałam w dość ekstremalnych warunkach, byłam chora, a do tego czekała mnie całonocna impreza. Powiem Wam, że obawiałam się wtopy. Ale nie zawiodłam się! Makijaż został idealny przez całą noc. Nic go nie ruszyło! Cienie były jak przyspawane do powieki. To chyba jeden z lepszych zakupów roku 2016 :) (Swoją drogą chcecie takie podsumowanie?? :D) Baza warta każdych pieniędzy! Polecam Wam ją całym sercem! <3

Paleta Zoeva Carmel Melange

Jest to moja 4 paleta z Zoeva :) Więc jakość tych cieni jest mi znana.  Wraz z tą paletą wyszła również paleta Blanc Fusion. W tej zachwyciła mnie kolorystyka. Piękne ceglaste i rude odcienie, do tego złoto, miedź. Cudowne!! Jak zawsze w paletach Zoeva, pigmentacja jest świetna, jedną paletą możemy zbudować zarówno dzienny jak i wieczorowy makijaż.  Cienie doskonale się blendują. Uwielbiam Zoevę też za to, że ciemnie kolory się nie obsypują. Pracując nie muszę się obawiać, że stworzy mi się efekt pandy :) Czy warta jest 89 zł? Zdecydowanie tak!


Obok widzicie próbki kolorów na suchej ręce! Bez żadnej bazy, podkładu, kremu, czegokolwiek co mogło by przekłamać nasycenie barw. Wiadomo- jeśli damy dobrą bazę z większości cieni da się wyciągnąć więcej.

Ta paleta nie potrzebuje wspomagania ;-)












A na koniec mam dla Was na szybko zrobiony makijaż własnie tą paletą :) pełną listę kosmetyków znajdziecie na FB KILK  :)


Dajcie znać czy macie jakieś doświadczenia z kosmetykami Zoeva! Jeśli robiłyście jakieś recenzje palet linkujcie, chętnie poczytam! :)

Buziaki!

Sylv

Etykiety: ,