Z miłości do pasji: upominki ze spotkania

Cześć :)
 W ostatnim poście miałyście okazję zerknąć na zdjęcia ze spotkania Z miłości do pasji, które odbyło się w Lublinie.
Jeśli jakimś cudem przegapiłyście, zajrzyjcie koniecznie  KLIK.

Tobołków do domu przywiozłam dużo, bo się trochę rozhulałam przy licytacjach a i dziewczyny bardzo się postarały :)

 Jeśli będziecie miały możliwość bardzo Wam polecam chlebek z ProBody! Pyszny! Aż żałuję, że najbliżej mogę go kupić w Lublinie :(( Puszeczki od Bonduelle przydadzą się na święta :)




 Prześliczna ręcznie robiona bransoletka od  Totu Handmade :)

 Zestawy kosmetyków dla dziewczynek od Wax Pilomax ucieszyły już dwie małe kobietki ;) maseczka została dla cioci Sylwi ;-)
 Kosmetyki od Oillan trafiły do małej Hani, a te dla dorosłych już są przeze mnie testowane ;)

 Płyny do tkanin od DERA, magnolia skradła moje serce!

 Gadżet od Graciarni trafi do "kuchni" małej gosposi ;)


Książka czeka na swoją kolej do czytania ;-)

 Kody rabatowe do Ouhmania czekają na nowych właścicieli ;) może chcecie jakiś konkurs? ;)

 Niby stara już jestem i Pesel już nie ten, ale ucieszyłam się jak dziecko z możliwości odwiedzenia Jura Parku w Bałtowie :D Dzięki sponsorom spotkania mam już pomysł na podróż poślubną :D

 Sylveco podarowało nam trochę próbek :)

 Dzięki EcoBuk, zimowe wieczory umilą nam herbatki ziołowe :)

Po spotkaniu, będę miała też czyste szyby (aczkolwiek jak by ktoś chciał mi je umyć to zapraszam :D)

Kolorowe gumeczki do robienia biżuterii od Rainbow Loom, jeszcze nie mają nowego właściciela, ale napewno uszczęśliwią jakąś dziewczynkę :)

Kolejna książkowa propozycja na zimowe wieczory :)

Ciekawy gadźet do mieszkania otrzymałyśmy od AKatja:) mam już nawet dla niego miejsce!

Dzięki Lennylamb.pl miałyśmy w czym donieść podarki do domu :D 

Czy dla Was Snacki do smażenia to też zapomniany smak dzieciństwa?:)

Sotin, zadba o moją łazienkę :) jestem ciekawa jak się sprawdzi :)

Świeczki zapachowe umilać nam będą zimowe wieczory :)

Oczywista oczywistość, że musiałam wylicytować Inglota <3
A tu wszystkie moje wylicytowane fanty <3


Sponsorzy spotkania:

OillanWAX PilomaxJuraParkWydawnictwo EspritSotin PolskaLennyLamb PolskaDedra.plOlympus PolskaPerluxSylvecoAKatjaBonduelleBispol CandlesGraciarniaMajonez KieleckiPapier,Nożyczki-WstążkaRainbow LoomProBodyKarykatury PrzemoWydawnictwo NowikEco BlikSady WincentaMonika Marin AutorToTuOuhmaniaLavandeJanka Szczesna WyznanieNalleWydawnictwo NikoMauaPark Wodny KrakowInglotIndigoWydawnictwo OmnibusLinomagKsiążeczki LogopedyczneWydawnictwo AdamadaAgnieszka WojdowiczBajkowierszowniaBMIMIKuamkaZ LASUK.N.Haner 

Jak widzicie, dziewczyny bardzo się postarały :) myślę, że kilka pozycji kosmetycznych z czasem jeszcze pojawi się na blogu. Zwłaszcza, że niektóre z nich są już w fazie intensywnych testów :)

Buziaki!

Sylv