Lirene ProVita D- korygująco-wygładzający krem pod oczy

Cześć ;)

Używacie kremów pod oczy? Ja muszę się Wam przyznać, że niestety dość rzadko. Przeważnie jeśli coś tam aplikuję, to wówczas kiedy zauważam zmarszczki- gdy skóra się poprawia odstawiam. Zdaję  sobie oczywiście sprawę, jak ważna jest pielęgnacja tak delikatnej skóry, ale jakiś czas temu się zniechęciłam przez mocno nietrafiony żel pod oczy i jakoś tak zostało. Aż do momentu gdy zobaczyłam w paczce od Lirene krem pod oczy- nie wiedziałam czy się cieszyć czy nie. Jakoś nie miałam przekonania do używania go regularnie, zwłaszcza, że miał rozjaśniać cienie pod oczami i rozświetlać skórę. Wątpiłam, czy się uda.





CZY TEN KOSMETYK JEST DLA CIEBIE?

Korygująco-wygładzający krem pod oczy z witaminą D_pro przeznaczony jest dla każdego typu skóry.

Czy chcesz aby Twoja twarz odzyskała blask i świeży wygląd?

Korygująco-wygładzający krem pod oczy z witaminą D_pro dzięki swojej unikalnej formule skutecznie redukuje cienie pod oczami. Odpowiedzialny jest za to kompleks OPTI ProVita D, który stymuluje odnowę komórkową, redukując objawy zmęczenia i przywracając skórze naturalny blask i rozświetlenie. Z kolei kwas foliowy oraz trwała forma witaminy C intensywnie wygładzają i redukują zmarszczki wokół oczu. W skład kremu wszedł również olejek migdałowy, który ma działanie odżywcze i regenerujące. Składniki o właściwościach higroskopijnych przeciwdziałają przesuszeniu, dzięki czemu skóra twarzy jest olśniewająca i wygląda młodziej.


W małej, miękkiej, białej tubce dostajemy biały, lekki, bezzapachowy krem. Rozprowadza się łatwo i dobrze się wchłania. Formuła jest nietłusta, nie zapycha porów, nie lepi się. Niesamowicie przyjemny w użyciu :)
 Już po tygodniu regularnego stosowania zauważyłam rozjaśnienie cieni pod oczami oraz delikatne wygładzenie skóry. Muszę przyznać, że się zupełnie nie spodziewałam, że coś na moje często niedospane oczy pomoże. Po raz kolejny Lirene bardzo przyjemnie mnie zaskoczyło! Tubka jest już na wykończeniu, a ja cieszę się bardziej promienną skórą wokół oczu i mniejszą ilością co prawda płytkich, ale jednak zmarszczek mimicznych :)  Myślę, że jeśli zależy Wam na lekkim kremie od którego chcecie zacząć Waszą pielęgnację skóry pod oczami myślę, że śmiało możecie zainwestować w ten krem :) z pewnością się nie zniechęcicie, jak ja kiedyś po jednym żelu pod oczy :D

Napiszcie mi koniecznie jak Wy pielęgnujecie skórę pod oczami! Niesamowicie mnie ciekawi czy dbacie o ten rejon twarzy!

Sylv

Etykiety: