Hybrydy STARLACK: moja opinia :)


Hej :) 

Jakiś czas temu na Instagramie miałyście okazję, zobaczyć hybrydy Starlack od Cosmeticana

Starlack, to nowa marka na polskim rynku. Do tej pory mimo tego, że przez moje ręce przeszło już kilkanaście firm, nie miałam z nimi najmniejszej styczności. Co przeczytałam na stronie producenta?

Lakier hybrydowy STARLACK  - 5 ml
Charakterystyka:
- doskonałe krycie (wystarczą 2 cienkie warstwy)
- lakiery utwardzane pod lampą UV oraz LED
- NIE UCZULAJĄ (mogą być bezpiecznie stosowane przez osoby uczulone na lakiery hybrydowe innych marek)
- lakiery NIE ODBARWIAJĄ się w wyniku długotrwałej ekspozycji na słońce ( solarium / wakacje )
- intensywne, wysoko napigmentowane kolory pozwolą stworzyć fantazyjne stylizacje 
- manicure utrzymuje się do 3 tyg. bez odprysków i zapowietrzeń
- idealna konsystencja ułatwia aplikację lakieru 
- standardowa aplikacja oraz usuwanie manicure



Oczywiście,  nie była bym sobą gdybym tego nie skonfrontowała z rzeczywistością.   A więc:

BAZA WITAMINOWA: Niestety nie załapała się na zdjęciu :( dobrze się rozprowadza. Ma idealną gęstość. Fajnie utwardza płytkę paznokcia. Co do działania witaminowego, będę musiała Wam edytować notkę za jakiś czas, ponieważ miesiąc to trochę za mało aby ocenić poprawę płytki :)

KOLORY: cud, miód, malyna! Dwie warstwy kryją idealnie. W sumie to kolor 29 pokrył perfekcyjnie już po pierwszej warstwie. Patrzcie sami:


 Co prawda wybrałam mało letnie, a bardziej klasyczne kolory:
29 RED WINE: Piękne, idealne bordo. Cudownie intensywny!
65 PERFECT CHERRY: nieco bardziej transparentny, lecz mimo tego idealnie kryje po 2 warstwach. Posiada delikatne drobiny, które świetnie wydobywają różowe refleksy: starałam się to uchwycić na zdjęciu, mam nadzieję, że wyszło ;)

Należało by wspomnieć, że gęstość jest idealna, nie rozlewają się na skórki, nie spływają. Nie marszczą się w lampie ( LED 48W).  Łatwo rozpuszczają się w acetonie. Pędzelki nie odkształcają się, mają idealną wielkość.


TOP: z jednej strony jestem nim zachwycona, z drugiej nieco rozczarowana.  Zachwycona jestem ponieważ błyszczy idealnie (co widzicie na zdjęciu powyżej) i bez problemowo do następnej zmiany manicure. Rozczarowana jestem, ponieważ trzeba go spiłować ( nie rozpuszcza się w acetonie). Jeśli używacie do zdejmowania hybrydy frezerki, śmiało możecie go kupić :)



Podsumowując:
Za 19,95 zł,  otrzymujemy 5ml hybrydy, doskonale napigmentowanej, dobrze kryjącej. Z pewnością kupię kolejne kolory, ponieważ w tych pieniądzach, otrzymujemy doskonałą jakość.

Aby obejrzeć kolory: KLIK

Na blogu Kolorowo i Pachnąco również możecie przeczytać recenzję tych lakierów: KLIK :) zobaczcie same, ponieważ macie tam recenzję letnich, neonowych lakierów :)

Buziaki :*

Sylv

Etykiety: ,