3 lata na blogu :) ROZDANIE!!

Hej kochani!! :)

Czas leci szybko, nawet bardzo. 17 czerwca minęło 3 lata istnienia tego bloga :)

Jak wiadomo, było różnie. Na początku pisałam z większą intensywnością. Potem przez pewien czas prawie wcale, ponieważ otworzyłam własny salon i czas na bloga drastycznie mi się skurczył. Obecnie staram się pisać dla Was przynajmniej kilka notek w miesiącu, żebyście o mnie zupełnie nie zapomnieli :)

W ciągu tych trzech lat wiele się zmieniło
:

- ziemia obróciła się wokół słońca 1098 razy!
- jakieś 7 razy zmieniałam kolor i długość włosów
- jakieś 6 razy zmieniło się logo bloga :)
- odwiedziliście Makijażowy świat Sylvii 124787 razy!!!
- i zostawiliście duuuuużo komentarzy!!
- profil na fb lubi aż 1558 osób!
- a Instagram osbserwuje: 483 osoby!
- 3 razy gościłam na spotkaniach blogerskich
- a 2 razy na konferencji Meet Beauty!
- poznałam mnóstwo niesamowitych blogerek
- spotkałam się też z wyrazami sympatii od osób nie związanych z blogami :*
-  w kilku gazetach mogliście o mnie przeczytać
- bloga zaobserwowało 268 osób!

Bardzo mnie cieszy, że mimo blogowych wzlotów i upadków, zostaliście ze mną  :) mam nadzieję, że dalej będziemy kontynuowali tą przygodę! :)


Mam też dla Was mały konkurs:



Do wygrania będą trzy zestawy:  paznokciowy, pielęgnacyjny i makijażowy. Jedna osoba dostanie też w ramach pocieszenia paczkę próbkową :)

Jak otrzymać taki zestaw?
1. Na FP Makijażowy świat Sylvii pod zdjęciem konkursowym KLIK dodać zdjęcie w temacie:

Mój makijażowy/paznokciowy/pielęgnacyjny świat


oraz informację o którą nagrodę walczysz!
2. Polubić mój profil na fb
3. Udostępnij grafikę konkursową z opcją publicznie!
4. Zaprosić do udziału 3 koleżanki :)

Zadania dla chętnych:
5. Zaobserwować mój Instagram 
6. Zostać obserwatorem bloga



Regulamin konkursu:
1. Zgłoszenia przyjmuję od 19.06.2016 do 19.07.2016, do godz 23.59
2. Zgłoszenie kompletne to zgłoszenie spełniające pierwsze 4 warunki konkursu.
3. Zwycięzca zostanie wybrany po zapoznaniu się ze zgłoszeniami, wyniki opublikowane zostaną na profilu na serwisie Facebook maxymanie po 7 dniach od zakończeniu konkursu.
4. Wylosowana osoby mają 3 dni na przesłanie swoich danych. Po tym terminie zostanie wybrana nowa osoba.
5. Oprócz 3 zestawów głównych zostanie również przyznana nagroda pocieszenia.
6. Nagrody wysyłam na terenie Polski.

Na fb czekam na wasze zgłoszenia! Liczę na Waszą kreatywność!! :)

Buziaki i uściski!

Sylvia :*

Etykiety: