wtorek, 26 kwietnia 2016

Upominki przywiezione z Meet Beauty :)

Hej ;-)

dzisiaj przychodzę do Was z ostatnim podsumowującym postem o Meet Beauty :) ukazały się już posty z relacją z wydarzenia KILK oraz warsztatów KILK.  W tym pokażę Wam co przywiozłyśmy w złoto-fioletowych tobołkach :)



W moich torbach znalazły się:














Jak widzicie, sporo tego jest. Kilka rzeczy już testuję, być może pierwsze recenzje pojawią się niebawem na blogu :) trochę rzeczy trafi z pewnością na rozdanie z okazji 3 urodzin bloga :) puki co możecie też wziąć udział w rozdaniu na FP: KLIK KLIK KILK



A może macie jakieś sugestie, co mam przetestować w pierwszej kolejności? :)

Piszcie śmiało!

Sylv

10 komentarzy:

  1. Ty weź smycz przetestuj na początek hehe :D
    Moje kompromitujące zdjęcie dziękczynne uwielbiam!
    Kurcze fajnie było i dary fajne i towarzystwo cudowne, ja mam nadzieję, że się szybko zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest co testować, ale najważniejsze, że atmosfera była cudowna i na długo wydarzenie zapadnie nam w pamięci :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest co testować :) Tyle dobroci ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Same cudowności :-) :-) Przyjemnego testowania :-) .Iwona Maziarz

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne prezenciki.
    Mi nie była jeszcze dana ta impreza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezenty fantastyczne, będzie co testować przez długi czas. Dla mnie najważniejsza było możliwość poznania na żywo dziewczyn, z którymi znam się jedynie wirtualnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezenty z Meet Beauty są niesamowite <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Dary losu mega :) Sama nie wiedziałam od czego zacząć :) Oczopląs się nasilał gdy uchylałam torby :) ale tak poważnie to, przed pierwsze dwa dni nie mogłam reki zginać - odgięły się antyanatomicznie od ciężaru :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :**

Dzięki nim wiem, że moja praca ma sens :)