niedziela, 24 kwietnia 2016

II edycja Meet Beauty- moja relacja :)

Siema siema!

Parę godzin snu, pobudka o 3.30 (bo przecież jak ja bez makijażu mam jechać?), przejechanych ok. 300 km. Co spowodowało takie zamieszanie? Meet Beauty <3

To był mój drugi udział w konferencji. Tym razem organizatorzy gościli Nas na Stadionie Narodowym w Warszawie :)

Byłyśmy przed czasem więc był czas żeby się rozejrzeć, porobić fotki na ściankach, wziąć udział w konkursach organizowanych przez sponsorów :) przy okazji udało Nam się poznać pierwsze osoby :)






Kolejnym punktem zwiedzania była pierwsza wizyta na sali wystawowej. Każda z firm przygotowała mega atrakcje. Można było pomiziać, powąchać, pomacać, porozmawiać. Miłe Panie chętnie odpowiadały na morze pytań i wątpliwości.Sponsorzy pokazali się z naprawdę dobrej strony.
 Kolejki nie kończyły się od 9 do właściwie 17. Przy okazji jak za komuny, można było spotkać w nich znajomych z wirtualnego świata, poznać nieznane jeszcze osoby, poplotkować o urodzie i kosmetykach. To stanie w kolejkach naprawdę ma swoje plusy, nie dziwię się że Nasi rodzice wspominają to z takim rozrzewnieniem :)





 Takie brwi, taka mina ;)


U mnie kolejnym punktem były warsztaty. Dzięki refleksowi udało mi się zapisać na warsztaty makijażowe, paznokciowe i pielęgnacyjne. Ale o warsztatach opowiem Wam więcej w kolejnym poście, ponieważ warto im poświęcić więcej czasu :)

Warsztaty makijażowe zorganizowała firma LIRENE



Warsztaty paznokciowe organizowała firma INDIGO


Warsztaty pielęgnacyjne zorganizowała TOŁPA

Zdecydowanie bardziej przypadła mi forma organizacji warsztatów w tym roku. Z resztą cała konferencja była bardzo dobrze zorganizowana. Był czas na lunch, był czas na kawę i herbatę. Dzięki temu dałyśmy radę wszystkiemu podołać, bo powiem Wam że mimo że wszystko było przyjemne i fajne, to wymagało dnia z telefonem/zegarkiem w ręku aby skorzystać wszystkich atrakcji :)

Mimo zmęczenia, wczesnej pobudki, późnego powrotu do domu (bo jeszcze imieniny u Taty zaliczyłam), uważam sobotę za bardzo udaną za sprawą organizatorów, sponsorów a przede wszystkim dziewczyn z którymi przyjechałam na Meet Beauty i poznałam na miejscu. Każda z nich jest niesamowita na swój sposób. Wszystkie nas łączy ta sama pasja, więc tematów nie brakowało :) gdyby zostawić tam nas na kolejne godziny też było by o czym gadać :) mam nadzieję, że jeszcze nie raz będzie nam dane się spotkać w takim doborowym towarzystwie! :)

Do zobaczenia :*

Sylv

Ps. W najbliższych dniach spodziewajcie się postów z relacją z warsztatów oraz z upominkami od sponsorów :) koniecznie odwiedzajcie bloga ;*
ps. Część zdjęć dzięki uprzejmości Milenki :* <klik>

23 komentarze:

  1. Całe wydarzenie mega !!! A minęło jak 10 minutek :D Szkoda, że tak szybko :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, ledwo się ogarnęłam a tu już 15! Potem jeszcze chwilka i 17! Mega aktywny i przyjemny dzień :)

      Usuń
  2. Zazdroszczę, że możesz tam być :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super było i extra, że Ciebie poznałam! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo! Nie mogłam odżałować po pierwszej edycji że na Ciebie na trafiłam. Ale w końcu się udało! :-)

      Usuń
  4. Ja też jestem zachwycona! Wróciłam bardzo zadowolona, ale i zmęczona. Słyszałam, że było dużo lepiej na podczas pierwszej edycji. Bardzo się cieszę, że do Ciebie trafiłam! :) Na pewno będę tu zaglądać regularnie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo się cieszę, że udało się nam spotkać :-) zapraszam częściej :-*

      Usuń
  5. Miło było spędzić czas w takiej miłej atmosferze.

    OdpowiedzUsuń
  6. No no zaszalałaś z aktywnością - jeszcze imieninki, sporo energii pochłonęła ta sobota :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Konferencja była super :) Ja po konferencji pojechałam na wesele;) Cieszę się, że mogłam wziąć udział w tak świetnym wydarzeniu ;)
    Obserwuję :) i będę zaglądać częściej ;) Czekam na relacje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to też zaszalałaś, skoro dałaś radę pójść jeszcze na wesele :)

      Usuń
  8. Było wspaniale! Szkoda tylko, że tak mało czasu było właśnie na zapoznanie się. Jadąc na Meet Beauty nie znałam tam nikogo, a mimo to udało mi się poznać przesympatyczne dziewczyny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najfajniejsze jest to, że MB gromadzi osoby mające wspólną pasję!

      Usuń
  9. jeśli dostanę się za rok, muszę być prędzej, żeby poznać więcej osób!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile tu mojej bladej gęby :D Najlepsze jest to,ze dałabym sobie łapkę uciąć,że tutaj byłam i pisałam komentarz, ale widzę, że pewnie przybyłam po MB i stwierdziłam,że skomentuje później i to później wyciągnęło się,aż do dzisiaj - wstyd ! Sylwia życzę sobie i Tobie więcej takich przygód :) najlepiej "wesołym" busem :)

    *PS> ta Twoja bluzka śni mi się po nocach <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :**

Dzięki nim wiem, że moja praca ma sens :)