niedziela, 21 lutego 2016

Za co lubię KOBO Proffesional? Szybki przegląd szafy!

Hej :-)

żeby nie dzielić tego na mniejsze pojedyncze posty postanowiłam zrobić dla Was jeden zbiorowy post o kosmetykach od KOBO, które bardzo lubię :) o każdym będzie kilka słów, konkretnie i rzeczowo!



1. Sylikonowa baza pod makijaż

Zamknięta w srebrnej tubie, niesamowicie gęsta i wydajna. Cudownie wygładza skórę, Idealna do skóry wymagającej matu. Nie bardzo sprawdza się w przypadku cer suchych, bo z resztą nie do nich została stworzona.

2. Nawilżająca baza pod makijaż
Na początku testowałam ją na sobie. Nie sprawowała się najlepiej, ponieważ nie była dopasowana do mojej skóry. Ale kiedy przetestowałam ją na koleżance, która ma suchą skórę- zakochałam się. Daje bardzo fajny efekt, dzięki niej nie tworzą się na skórze "suche placki" ;-) Polubiłyśmy się z nią bardzo.

3. Transparentny puder sypki

Jest to rzecz, bez której nie wyobrażam sobie zrobienia makijażu. Idealnie utrwala, dopasowuje się do koloru skóry. Nie da się zrobić nim efektu maski, którego strasznie nie lubię. Twarz po jego użyciu jest równa, ładnie zmatowiona. Często też robiąc ciemniejszy makijaż robię sobie z tego pudrową poduszeczkę pod oczami aby ciemny cień nie "przyczepił" się do skóry :)

4. Tusz Ideal Volume
Genialny! Na moich rzadkich i prostych rzęsach robi cuda. Ostatnio chyba najczęściej po niego sięgam. Już po kilku ruchach mamy fajny efekt. Dobrze się nosi, nie kruszy się, Nie sprawia trudności w zmywaniu :) Bardzo bardzo na TAK!

5. Eyeliner Precision
Bardzo czarny, całkiem jak moja dusza ;-) najlepszy do kresek, w sam raz miękki, w sam raz twardy. Da się nim zrobić perfekcyjną jaskółkę! Trwały, idealnie utrzymuje się przez cały dzień. KOCHAM!! <3 W sumie to już mój drugi :D

6. Pojedyncze cienie do powiek
Fajna pigmentacja, część kolorów bardzo oryginalnych. Uwielbiam to że mogę sobie kupić te kolory których nie mam, bez konieczności zakupu całej palety. Wrzucam je do palety magnetycznej i gotowe! :) co prawda sądzę, że są kolory które można jeszcze poprawić, ale i tak biorąc pod uwagę cenę jest lepiej niż dobrze!

7. Konturowanie:)
Do domowego użytku mam zestaw do konturowania, kilka bronzerów. Bardzo fajne, ładnie się rozcierają. Zestaw do konturowania super się sprawdza w podróży!

8. Utrwalacz :)
http://makijazowyswiatsylvii.blogspot.com/2013/09/utrwalamy-czyli-kobo-make-up-fixer.html

9. Szminki :)
Cherry Wine, Hollywood Red, Coral Chick- uwielbiam! :) co prawda ostatnio trochę je zdradzam z zupełnie matowymi szminkami, ale sentyment pozostaje :D


Jak widzicie dość dobrze znam asortyment Kobo, lubię zaglądać do ich szafy będąc w Naturze :) znalazłam też jeden kosmetyk, który jest zupełnie nietrafiony:

Long Wearing Liquid Fundation- niby utlenia się na jaśniejszy niż w opakowaniu, ale nie do końca to do mnie trafia. Ciężko dobrać odpowiedni odcień, Jakoś zupełnie się do niego nie przekonuję. Ale trudno, żeby firma mała u siebie same perełki :D

A Wy lubicie kosmetyki Kobo? Chcecie makijaż z ich wykorzystaniem?:)

Dajcie znać!

Buziaki

Sylv



7 komentarzy:

  1. ja uwielbiam Kobo, dla mnie to jedna z najlepszych marek ever :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię produkty KOBO, a ten tusz był moim jesiennym ulubieńcem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam! Tusz jest idealny do moich rzęs, nawet drogie tusze nie robią na nich takiego efektu jak on!

      Usuń
  3. Jestem niepocieszona, że mi w Yorku Natury skasowali, a były 2 :P
    Baza, puder, cienie, szminki- to zaliczyłam, więc potwierdzam- super są. Kochałam też podkład matt od nich, ale że mam nie po drodze teraz, to zdrada musiała nastąpić ;)
    Jestem ciekawa oczomazaków, ale jeszcze mam zapasy, ale ale jak się skończą to może uda mi się dotrzeć do jakiejś Natury i skosztuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie linera musisz spróbować! :-)

      Usuń
  4. ja też bardzo lubię tę markę, ma sporo dobrych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie cienie z Kobo i paletke do brwii :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :**

Dzięki nim wiem, że moja praca ma sens :)