VITAPIL tabletki i lotion :) relacja po 30 dniach kuracji!

Hej ;)

Jeśli obserwujecie mnie na Instagramie  miałyście okazję zobaczyć, że 10 grudnia rozpoczęłam kurację Vitapilem :)
Byłam niesamowicie ciekawa jaki efekt przyniesie, co się stanie, jak będą wyglądały moje włosy! Jeśli jesteście ciekawe jak się spisał, zapraszam do dalszej części notki!



 Tabletki VITAPIL Biotyna+bambus


Tabletki zawierają prawdziwą bombę witamin i mikroelementów niezbędnych włosom. Zawierają 16 składników aktywnych,  bardzo dużą dawkę biotyny oraz bambus, który ma 75% więcej krzemu niż skrzyp. Tabletki są duże, zielone ale nie sprawiają problemu przy przełykaniu. Raz dziennie, łykałam jedną tabletkę. Zdjęć tabletek Wam nie pokażę, bom zjadła w celach testowych :D

Cena: 39,90 tutaj -> KLIK


Dla włosomaniaczek litania składników aktywnych:

Składniki aktywne (1 tabletka zawiera):

Lotion do włosów i skóry głowy

W sumie moja pierwsza wcierka. Stosowałam go ok.3 razy w tygodniu po myciu głowy, zgodnie z zaleceniami producenta. Pachnie obłędnie. Zapach utrzymuje się na włosach aż do następnego mycia. Przez bogaty skład włosy mam wrażenie że nieco szybciej się przetłuszczają. Ale nie jest jakieś szczególnie uciążliwe. Na pewno bardzo fajnie błyszczą! i dobrze się układają. Podoba mi się też forma podania lotionu na skórę głowy ponieważ ma atomizer z końcówką która dobrze pracuje, nie zacina się i można wycelować nią bezpośrednio na skórę głowy.
Używany przez miesiąc, zużyty w połowie :) z pewnością będę używała go w dalszym ciągu!

Cena 54,90 tutaj --> KILK

A teraz czas na najważniejsze:

EFEKTY

Od września, mocno zaczęły wypadać mi włosy. Wszystkie odpływy w domy były w moich włosach. czułam na kucyku, że jest ich coraz mniej. Więc jak tylko wróciłam z Chełma, od razu sięgnęłam po Vitapil. Co prawda byłam sceptycznie nastawiona- ponieważ skrzyp musiałam brać ok. 3 miesiące zanim zobaczyłam jakieś efekty. Równocześnie rozpoczęłam wcieranie lotionu po każdym myciu włosów. Chyba jeszcze w życiu się tak solidnie nie przyłożyłam do pielęgnacji włosów  :D 
Po ok. 2-2,5 tygodnia mój konkubent (chociaż marny, bo mnie nie bije :D ) zauważył, że nie ma włosów w zlewie, że jest ich mniej na podłodze w łazience. A stała klientka stwierdziła, że moje włosy są jakieś takie ładniejsze i bardziej błyszczące. Ja muszę przyznać, że faktycznie mniej włosów mi wypada. Zmywając maski i odżywki traciłam ich nawet garść. Obecnie kilka. Czesząc zdarzało się, że była cała szczotka. Obecnie max. 10. Ale, ale....co po miesiącu?  Po miesiącu zrobiłam pomiar długości, bo w to to już zupełnie nie wierzyłam, że urosną. I jak myślicie? Jaki wynik? Ja cały czas zbieram szczękę z podłogi! Mój średni miesięczny przyrost włosów to od 1 do 1,5 cm. Tutaj nawet jak dodamy +/- 1 cm na każdym z pomiarów na niekorzyść Vitapilu,  jak by nie liczyć włosy urosły ok. 4 cm!!! :D toż to szok i nieopisane święto! :D




Nie wiem czy miałyście kiedyś styczność z Vitapilem, jeśli tak koniecznie podzielcie się swoja opinią. Ja jestem zachwycona efektami!:)

Buziaki!
Sylv

Etykiety: