Eveline Ideal Cover Full HD + puder ryżowy Ekocera

Cześć :)

Dzisiaj słów kilka o nowych produktach do makijażu twarzy :) obydwa wpadły w moje ręce na spotkaniu blogerskim w Chełmie :)

Eveline Ideal Cover Full HD

Swego czasu miałam okazję przestestować ten produkt w saszetce, i bardzo ucieszyłam się z tego że będę miała go w pełnym wymiarze :)
Czas świąt to u mnie czas full tapety każdego dnia. Jednak czas przedświąteczny, praca po 12-14h dały popalić mojej skórze. Na szczęście podkład dał sobie z tym radę :)

Ma bardzo fajną formułę, można nim stopniować efekt krycia. Na mojej tłustej skórze, po zafixowaniu, śmiało utrzymuje się cały dzień.
Poniżej, jeśli czujecie się na siłach, znajdziecie zdjęcie przed i po. Jak widać podkład ładnie kryje, wyrównuje kolor skóry, zmniejsza widoczność porów. Dla mnie zdecydowanie na plus :)

Bardzo duży plus dla producentów za informacje o właściwościach podkładu. (zdjęcie poniżej)
Możemy tam znaleźć informację o tym jakie wykończenie ma podkład, jaką ma trwałość, jaką ma formułę, jakie krycie.  Jest to przydatne zwłaszcza kiedy robimy zakupy w drogerii, gdzie często panie nie są w stanie udzielić nam konkretnych informacji o produkcie.



  

Puder ryżowy Ekocera



Głupio przyznać, ale dopiero teraz wpadł w moje ręce puder ryżowy :D Wstyd, że hej! No ale dzięki E-Kobieca przestałam dłużej żyć w nieświadomości i mam możliwość używać tego genialnego kosmetyku :D
W tym małym 15g puzderku z sitkiem znajdujemy świetny kosmetyk!
-  ładne pachnie
- absorbuje sebum
- wygładza (zarówno wizualnie jak i w dotyku)
- fixuje (utrwala) makijaż
- jest transparnetny- dopasuje się do każdej skóry, każdego podkładu, o każdej porze roku. 
- nie zapycha porów
- jest bardzo lekki

Uwielbiam nakładać go pędzlem, lekko wkręcając w skórę- wówczas trzyma się idealnie cały dzień! Polecam go głównie osobom, których problemem jest tłusta skóra. Z pewnością sprawdzi się fantastycznie, zwłaszcza że koszt zakupu to tylko 14,99zł <KILIK>

A Wy mieliście okazję sprawdzić, któryś z powyższych kosmetyków? Jak Wam się sprawdziły? Dajcie znać koniecznie!

Sylv

Etykiety: