niedziela, 20 września 2015

Fioletowa jesień Douglas i BPS

Hej ;)

dzisiaj, po raz pierwszy od dawna mam dla Was makijaż :) już bardziej w klimacie jesienny, wieczorowym. W całości zrobiony kolorami z Douglas Mirror Palette z dodatkiem rzęs od BPS :)




Rzęski pokazywałam Wam już wcześniej :) cóż tu dużo mówić? Jedne z lepszych rzęs jakie miałam okazję używać.
Kapkę większe niż klasyczne połówki. Rzekła bym że takie 3/4 :) miękkie, wyglądają baaaardzo naturalnie. Została mi ostatnia para i chyba kupię kolejne opakowanie :D


Gdzie je kupicie: BPS KLIK

Za ile? 7,19$, obecnie w promocki za 2,99$ :)

Z kodem: SHW10 na całe zakupy w BPS otrzymacie 10% rabat.
Wysyłka jest darmowa! :)

A teraz czas na obiecany makijaż :)





Jak Wam się podoba? :) chcecie poczytać o tej palecie z Douglas? Dajcie znać w komentarzach :)

Sylv ;*

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie Ci w takim fiolecie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ładnie taki fiolet pokreśla kolor tęczówki! Ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. fiolet to raczej nie mój kolor, ale taki makijaż świetnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba, lubię fioletowe makijaże

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne fioletowe oczko, ślicznie Ci w nim, a co do fioletów to też je uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie wygląda ten fiolet, u mnie to jakoś zapomniany kolor ostatnio ;)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :**

Dzięki nim wiem, że moja praca ma sens :)