Beauty Forum Jesień 2015- Relacja :)

Hej ;)

dzisiaj mam dla Was krótką relację Beauty Forum 2015 :) Właśnie wróciłam do domu, rozpakowałam zakupy i na gorąco napiszę Wam moje wrażenia, bo to moje pierwsze tego typu wydarzenie :) fotografowała moja przyjaciółka Agnieszka :D tak że miałam prywatnego fotografa :D

Oczywiście już od wejścia tłumy :D na szczęście nie musiałam kupować biletu więc weszłyśmy praktycznie bez kolejki :)

O 9 rano nie było jeszcze jakichś wielkich tłumów na hali wystawowej. Więc można było na spokojnie ogarnąć trochę spraw, rozejrzeć się co gdzie jest :)

Potem zrobił się mega kocioł :D ale udało mi się zrealizować całą listę zakupów :)

 Na pierwszy ogień poszło stoisko Nails Company :) Przemiła Ewa pokazała mi jak wykonać chromowane pazurki i zdobienia :)



Kolejnym punktem były zakupy w Euro Fashion :) z okazji 20 urodzin firmy można było zrobić zakupy z 20% rabatem :)



 Neo Nail miało super stoisko i bardzo fajną obsługę :) oczywiście skusiłam się na zakupy :D







A na deser zostawiałam Wam stoisko Indigo :) świetnie zorganizowane, chyba największe na targach! Oczywiście zakupy uważam za bardzo udane <3

W sumie mam jeszcze wiele, wiele zdjęć :) ale chciałam Wam pokazać te stoiska które utkwiły mi w pamięci:) żałuję bardzo że nie mam zdjęć ze stoiska Karaja :( Panie były baaaardzo sympatyczne i pomocne! :)

W następnym poście pokażę Wam moje łupy, bo jutro w salonie zrobię wzorniki kupionych kolorów :)

Któraś z Was była może na targach? :) Jak Wam się podobało? :)
Sylv

Etykiety: