wtorek, 19 maja 2015

Moja wizja Poison Ivy :)

Hej ;-)

Wracam do Was po sporej nieobecności. Niestety lub też stety mój salon pochłania mi dużo czasu zwłaszcza, że mamy sezon weselny ;-) postaram się być bardziej zorganizowana i wrzucać Wam więcej postów i makijaży ;) Tym czasem łapcie moją wersję Poison Ivy :) nieskromnie Wam powiem, że jest bardzo zadowolona z makijażu oraz zdjęć :)

Dajcie znać jak Wam się podoba! :)

Patrycja! Dziękuję za modelkowanie ;* <3





Kochani czekam na Wasze opinie! :)

Buziaki :*

Sylv

19 komentarzy:

  1. Piękna modelka, super makijaż, całość pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny makijaż!a do tego piękna modelka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję w imieniu swoim i modelki ;*

      Usuń
  3. Raz. Makijaż świetny.
    Dwa. Poison Ivy to jeden z moich ulubionych filmów.
    Trzy. Jak ta dziewczyca się domyła? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo "netwarzowych siniaków" makijaż robi wrażenie! Piękna modelka!

    OdpowiedzUsuń
  5. posiniaczony ten dekolt ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne zdjecia :) makijaz mega!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż BARDZO zjawiskowy, nie odważyłabym sie na czerwone brwi :) Super wykonanie, gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogrom napracowania , bravo Sylwia! Teraz to Mała dałaś czadu<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogrom napracowania , bravo Sylwia! Teraz to Mała dałaś czadu<3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :**

Dzięki nim wiem, że moja praca ma sens :)