wtorek, 10 marca 2015

Z neonowymi rzęsami! :)

Hej :)

dzisiaj przychodzę do Was z mega kolorowym makijażem, który miejmy nadzieję, zatrzyma już wiosnę na stałe :D

W końcu skusiłam się do użycia neonowych rzęs kupionych na Słowacji- swoją droga są bardzo miękkie i lekkie, to zaskakujące biorąc pod uwagę cenę! :)

Prócz rzęs do makijażu użyłam:
 * Palety z BPS ( recenzję znajdziecie tutaj KILK i tutaj KILK2 ;-) )
* liner mineralny czarny i brąz od Vipera Cosmetics
* żółty cień My Secret
* podkład Catrice All Matt Plus
* puder sypki matujący od Deni Carte
* korektor rozświetlający od Deni Carte
* Usta- jakiś nudziakowy błyszczyk od AVON
* bronzer Kobo :)
Pewnie oczywiście coś pominęłam ;-)





A na koniec oczywiście zapraszam Was na nowy filmik, w którym możecie posłuchać o moich ulubionych kosmetykach do cery tłustej oraz zobaczyć jak makijaż wyglądał "na żywo" :)


Oczywiście zapraszam Was na mojego fejsbuka, Instagrama  @makijazowyswiatsylvi , i oczywiście na mój kanał na YT :)

Buziaki ;*

Sylv

31 komentarzy:

  1. Może nie jest to makijaż codzienny, do biura, ale jest fantastyczny! Takie wiosenne energetyczne kolory, od razu poczułam ciepło i słońce :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zobaczyłam ten makijaż na facebooku i od razu weszłam na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :) mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej!

      Usuń
  3. wow! robią wrażenie, przepięknie wyglądaja

    OdpowiedzUsuń
  4. super, że nagrywasz!
    mega makijaż <3
    bazę i fixer kobo również uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Toć w końcu wiosna nadciąga :D

      Usuń
    2. Toć w końcu wiosna nadciąga :D

      Usuń
    3. Wim przeca, bo mie się koty polują w ogródku trzecią noc :D
      Uwielbiam te rzeżuchowe rzęsy :)

      Usuń
  6. nieźle. rzęsy wyglądają fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I że ja ich jeszcze nie widzialam :) Pieknie koponuja sie z makijazem oka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na zamkniętym oku te rzęsy obłędne!!! oczywiście makijaż też

    OdpowiedzUsuń
  9. rzęsy wyglądają fantastycznie, efekt super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Całość bardzo mi się podoba, wiosenni i kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie kolorki :D te rzęsy wyglądają genialnie. I przyznam się- pierwszy raz Cię posłuchałam :) Jesteś urodzona do nagrywania filmików, spokój, zero stresu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D był stres, ale jakoś się udało go opanować :D każdy mówi że jestem mega poważna w tych filmikach-jak nie ja :D

      Usuń
    2. Hahaha :D był stres, ale jakoś się udało go opanować :D każdy mówi że jestem mega poważna w tych filmikach-jak nie ja :D

      Usuń
  12. Nie widziałam nigdzie takich rzęs ale efekt końcowy tak pozytywnie nastraja :) <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Super są te rzęski i makijaż też :) Już myślałam, że wiosna zagości na dłużej, a tu znów pada...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też właśnie miałam taką nadzieję. Niestety u mnie też dzisiaj deszczowo :( ale może w końcu uda nam się tą wiosnę zatrzymać na stałe :D

      Usuń
  14. bardzo oryginalnie, jakie rzęsy!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Makijaż trochę nie w moim stylu, ale Ty wygladasz fajnie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :**

Dzięki nim wiem, że moja praca ma sens :)