sobota, 14 marca 2015

Royal Blue od Ecolore :) zdjęcia i film z recenzją :)

Hej :-)

dzisiaj mam dla Was makijaż w szlachetnym kolorze Royal Blue :) jak mówi tytuł postu- wykonany cieniem mineralnym od Ecolore :)

Na koniec notki znajdziecie filmik z recenzją :) a teraz łapcie fotki! :)





A na koniec obiecana recenzja:

https://youtu.be/Bztze2QDQIw


Mam nadzieję, że zarówno makijaż jak i recenzja Wam się podobają ;) oczywiście zachęcam do dołączenia do mnie na YT, Instagramie i fejsie :) Wówczas będziecie na bieżąco z nowościami!

Buziaki ;*

Sylv

15 komentarzy:

  1. Piękny kolor!bardzo ładny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny i bardzo pasuje do Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie zrobiona kreska :) niebieski to nie mój kolor jeśli chodzi o makijaż :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też często przemycam niebieski do makijażu oka, kupiłam kilka pięknych pyłków i szaleję :) Na yt z Tobą jestem i kibicuję :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam nic tej firmy...ale mam ogromna ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ten makijaż a i produkty wtdają się być całkiem fajne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka pigmentacja, łohohoo. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały makijaż oka, a kolor niebieski mnie zachwyca !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :**

Dzięki nim wiem, że moja praca ma sens :)