wtorek, 3 marca 2015

P!nk!! Makijaż, zdjęcia, film ;D

Hej ;-)
Kochani! Mam dla Was dzisiaj kolejny makijaż przywołujący wiosnę :D Zdecydowanie brak mi lata, słońca, wakacji i takimi kolorowymi makijażami chcę to lato zachęcić ;D kto wie, może się uda :D

Prócz fotek makijażu znajdziecie pod koniec postu filmik jak makijaż prezentował się na oczach oraz małą recenzję paletki w formie mówionej! Dajcie koniecznie znać co myślicie ;)

Do makijażu użyłam:
 * MUR Iconic 3
* My Secret Hot Colors
* Vipera Cosmetics liner mineralny nr. 01 i 03
* Baza Hean Stay ON
* Rzęsy od Hurtownia kosmetyczna Nefretete










Oczywiście standardowo zapraszam na mój Fp, Instagram: @makijazowysviatsylvi oraz oczywiście do subskrybowania kanału;) niebawem więcej filmików- myślę, że będą już tylko lepsze :D Oczywiście wszelkie sugestie co do tego co chcieli byscie oglądac mile widziane! :)

Koniecznie dajcie też znać jak Wam się podoba makijaż!:)

Buziaki ;*

Sylv

17 komentarzy:

  1. Super :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny! Czas odkurzyć moją paletkę My Secret Hot colors :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki śliczny!pięknie Ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wygląda szczególnie z tymi rzęsami. ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wygląda, podkreśla kolor tęczówki, oczy wydaja się takie zielone!

    OdpowiedzUsuń
  6. różowy cień robi ogromne wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba udało Ci się przywołać wiosnę tym cudnym makijażem - dziś piękna pogoda! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Twoje makijaże - totalny hardcor, a na dolnej powiece... oj dzieje się dzieje :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana ;* <3 niesamowicie mi miło, że Ci się podoba!

      Usuń
  9. wow! makijaz na samym zdjęciu oka nie robi takiego wrażenia, ale jak zobaczy się zdjęcie całej buzi tooo... szacunek! pięknie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :-) niesamowicie cieszą mnie Twoje słowa uznania!

      Usuń
  10. Ten makijaż bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :**

Dzięki nim wiem, że moja praca ma sens :)