czwartek, 8 stycznia 2015

Lakierowo-brokatowe szaleństwo od Color Club! ;)

Elo elo 3 dwa zero :D

Dzisiaj znów wracamy do tematyki pazurkowej :D eurofashion.com.pl na spotkaniu blogerskim w Chełmie sprezentował nam cały zestaw lakierów! :)


Dzisiaj mam dla Was małą pokazówkę tego jak wyglądają na pazurkach! :D

Mój wybór padł na drugi lakier:843 Magic Attraction ;) <klik> Obecnie jest na niego promocja ;-) tak więc klikajcie śmiało!

Jedno Wam powiem: na pewno madżik i na pewno atrakszyn :D Ponieważ lakier na pazurkach wygląda bosko! Każdy zauważa w nim moje pazurki! :D Bosko się skrzą tworząc efekt ciut jak nie hologram ;-) mimo tego że jest wypełniony brokatem, pazurki nie są jakoś szczególnie chropowate. Nie zaczepiają się o ubrania. Nie śmierdzi :)
 Ma wygodny pędzelek. Dwie wie warstwy idealnie pokrywają płytkę paznokci, nie robiąc prześwitów!
 Trzyma się świetnie! Mimo wszelakich robót domowych, remontowych i innych nie traci blasku! Nie odpryskuje! Trzyma się tak dobrze, że trzeba go szpachelką zdrapywać :D a jak nie szpachelką to trzeba się zmywaczem napracować! :)

 Znalazłam jeden minus: cholernie ciężko go obfocić, żeby wyglądał tak dobrze jak na paznokciach ;-) bo zdjęcia nie oddają całości jego uroku i piękna!
Lakier możecie kupić tutaj: <KLIK>
A cały zestaw lakierów tutaj: <KLIK>

Ja je pokochałam ;) I to, że dostałam je w prezencie nie miało na to najmniejszego wpływu.

Jak Wam się podoba?
Sylv

24 komentarze:

  1. Znam te lakiery doskonale i mam sporo tych brokatowych :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten fioletowy jest bardzo ładny, ciekawa jestem jak wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za brokatami, ale tan, który masz na paznokciach jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znałam tej firmy, a lakiery wyglądają zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na karnawał jak ta lala ;) Dobrze, że Ci się sprawują! Ja nie do końca przepadam za takimi błyskotkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wygląda na zdjęciu :) tylko ja tak nie lubię zmywać potem brokatów ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. mam lakier dający podobny efekt z essence:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jest bardzo ładny, ja mam zieleń z tej serii ale jeszcze solo nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam podobny lakier z Essence :) Jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię jakie brokatki na innych, ale u siebie nie lubię, bo zawsze się namacham ze zmywaniem

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wygląda ;) jestem ciekawa pozostałych ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie cudowne brokaty <3 Na karnawał idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nie słyszałam o tych lakierach, ale już mi sie podobają ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny brokat! Nie machaj zmywaczem, tylko odmocz jak hybrydę. Zmywacz na wacik, wacik na paznokieć, zawinąć kawałkiem folii aluminiowej, zostawić na 5-7 minut i brokaty zmywają się jak ta lala :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie zrobiłam ;) Bo w sposób tradycyjny ni jak nie szło go usunąć ;-)

      Usuń
  15. Powiem szczerze, że efekt jest bardzo fajny. Podoba mis się ten kolor:).

    Ps. Śliczny i interesujący blog. Oczywiście zostaję tu na dłużej.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  16. ale ciekawy, można fajnie wykorzystać go w manicure ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Haha :) Dopiero co go opisałam :D a widzę ,że u Ciebie tez recenzja :) mnie ten lakier urzekł , jestem przesiąknięta zachwytem jak wygląda na moich bladych łapkach :D nakładam go w połączeniu z wibo satin bo jakoś przekonało mnie takie zestawienie ;)
    ściskam Sylwuś :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :**

Dzięki nim wiem, że moja praca ma sens :)