czwartek, 11 grudnia 2014

Upiominki z Mikołajkowego spotkania w Chełmie :)

Hej ;)

Jak mogliście zobaczyć w poprzednim poście (KILK), w sobotę gościłam na spotkaniu Lubelskich Blogerek Urodowych ;) W tym poście pokarzę Wam bliżej upominki jakie otrzymałyśmy od sponsorów:

GRAW.NET.pl

SPN NAILS



Eveline Cosmetics

 Dr. ORGANIC

  

PEASE


SHEFOOT


 VERONA


DR.MARCUS


NEICHA & PUMICE

MIRACULUM








 MARIZA


A to już prezent od mojej Mikołajowej:



Tak więc jak widzicie, chyba byłam grzeczna w tym roku ;) teraz trzeba sie brać do pracy, testować i przygotować dla Was recenzje :) możecie oczywiście sugerować w komentarzach co Was interesuje w pierwszej kolejności ;)

Buziaki :*

Sylv 

13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Oj tak :) sponsorzy się bardzo postarali! :)

      Usuń
  2. Już widzę jeden żel z Marizy testowany :D Nie dziwię się, bosko pachną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się przed Tobą nie ukryje :D :D

      Usuń
  3. Super upominki :)
    Zapraszam na rozdanie przy okazji upominków ;) http://bluebrush87.blogspot.com/2014/12/swiateczne-mini-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. lakier mnie po prostu zachwycił i zaciekawił, chcę go zobaczyć na pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też kusi :) myślę, że po weekendzie powinna pojawić się notka! :)

      Usuń
  5. brokatowe lakiery są cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Czas rozpocząć wielkie testowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ten lakier SPN ma boski kolor! Pokaż go koniecznie na pazurkach i to szybciutko! :D
    Te żele z Marizy są wspaniałe- począwszy od opakowania, poprzez jakość, aż do zapachu- takie moje pierwsze wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda ma śliczny kolorek i również chętnie zobaczę ten lakier z SPN na paznokciach :)

      Usuń
  8. Same wspaniałości, jest co testować :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :**

Dzięki nim wiem, że moja praca ma sens :)