sobota, 20 grudnia 2014

Pierwsze podejście do MUR: Iconic 3 :)

Hej ;)

W tym tygodniu za sprawą wygarnia rozdania u Kasi Like an Angel Makeup stałam się szczęśliwą właścicielką pierwszej paletki MUR :)

W moje łapki wpadła paletka Iconic 3 :)

Paletkę na pewno już widziałyście na niejednym blogu :) moim zdaniem to idealna paletka do makijaży ślubnych! Nie wiem czemu, ale takie było moje pierwsze skojarzenie jak ją zobaczyłam! :) dzisiaj mam dla Was makijaż wykonany w całości tą paletą, na ustach również MUR od Kasi :)




A tak prezentował się mój fejs w całości w tym makijażu:
Na twarzy mam nowy podkład, który zawzięcie testuję :) jak go prześwietlę, na blogu znajdziecie recenzję! :)


A na koniec mała niespodziewajka ;) To jak makijaż prezentował się "na żywo" :)

 Niestety, blogger nie chce ze mną współpracować dzisiaj więc będzie tylko link: http://youtu.be/BcX50GHteXE :)

Napiszcie koniecznie czy macie coś z MUR i jak Wam się podobają ich kosmetyk :) bardzo jestem ciekawa Waszych opinii i odczuć! :)

Sylv

17 komentarzy:

  1. Mam Iconic 1 i jestem z niej zadowolona, teraz zamówiłam również Iconic 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również jestem posiadaczką Iconic 3 i jestem zadowolona, ale zdecydowanie lepiej się spisuje paleta I heart Chocolate od MUR:)

    OdpowiedzUsuń
  3. z cieni mam tylko eyes like angels i nie jestem z niej zadowolona, ale i tak mnie kusi by spróbować czegoś innego :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam paletę Death by Chocolate tej firmy i jest bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i bardzo podoba mi się makijaż! Śliczne kolory- bardzo ładnie Ci w nich :)

      Usuń
  5. kolory są śliczne, uwielbiam takie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. makijaż super :) nie mam tej palety, ale mam pigment z MUR i jest genialny, aż mam ochotę na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W prezencie otrzymałam ta sama paletkę i muszę przyznać że ma świetne kolorki, uwielbiam takie i jest to trafiony upominek:)
    Stworzyłaś przepiękny makijaż, aż spróbuję stworzyć podglądając ciebie coś podobnego :)
    Obserwuję i miło mi będzie jak dołączysz do grona moich obserwatorów :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kusiły mnie te paletki, ale mam tyle innych, że tylko by się pewnie kurzyły :) Ciekawy makijażyk :))

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie, bardzo w Twoim stylu, jestem zaskoczona jak ta pomadka prezentuje sie na ustach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam iconic 1 i jestem zadowolona:) śliczny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam żadnych kosmetyków tej firmy ale słyszałam że są rewelacyjne :) Śliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :**

Dzięki nim wiem, że moja praca ma sens :)