środa, 19 listopada 2014

Rozświetlający dzienniaczek z Deni Carte

Hej! ;)

Dzisiaj mam dla Was kolejny makijaż paletką jaką otrzymałam od Deni Carte :)
Poprzedni makijaż- bardziej wieczorowy- wraz  ze zbliżeniami cieni oraz opinią na jej temat możecie zobaczyć TUTAJ

Dzisiaj przygotowałam dla Was bardzo rozświetlający makijaż dzienny. Sama co prawda lubuję się w ciemniejszych makijażach, ale raz na jakiś czas zdarza mi się gdzieś wyskoczyć w takim delikatnym i subtelnym looku ;)




Jak Wam podoba się taki look? W sumie to dość rzadko widzicie mnie w takim wydaniu- które Wam bardziej przypadło do gustu?
Buziaki ;*

Sylv

11 komentarzy:

  1. Bardzo ładne kolory na paletce ;) No i makijaż super ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie Ci w takim makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie słyszałam o tej marce! :) Ale kolorki są super i Twój makijaż również :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fiu fiu fiu... Pieknie podkresliłaś spojrzenie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny makijaż :) Paleta ma bardzo fajne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. paletka piękna, makijaż też - taki subtelny ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :**

Dzięki nim wiem, że moja praca ma sens :)