czwartek, 20 listopada 2014

Propozycja na Andrzejki/Sylwestra: Zielony brokat

Hej ;)

dzisiaj mam dla Was propozycję makijażu na Andrzejki lub Sylwestra :) ja najchętniej zmalowała bym taki makijaż do małej czarnej i zaszalała z zielonymi dodatkami ;)





 Do makijażu użyłam:
* baza Hean
* cień srebrny Pierre Rene, czarny z brokatem Sephora
* zielony brokat no-name
* liner do brwi Vipera nr. 03
* baza do brokatów Vipera
* czarny khol AVON
* waniliowy cień z paletki Au Naturel :)

A Wy na jakie makijaże stawiacie? Bardziej stonowane czy na kolor? :)

Buziaki ;*

Sylv

14 komentarzy:

  1. Super :) ile czasu wytrzymuje brokat na tej bazie? I ile ona kosztuje ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo, że mam dość wymagające tłuste powieki makijaz trzyma się idealnie całą noc. Brokat się nie odkleja i nie wędruje po twarzy :) kosztowała ok. 15-17 zł :)

      Usuń
  2. Ajjj jak pięknie Ci w tym zielonym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie ten brokat prezentuje się na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny makijaż na andrzejki bądź sylwestra. Ja mam ostatnio hopla na punkcie brokatu co widać w moich makijażach, ale to chyba ten czas mnie tak nastraja :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny! *.* Jeszcze nie wiem jak pomaluje się na sylwestra ale chyba też postawię na błysk :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam nadzieję, że uda nam się gdzieś wyjść w Sylwestra i wtedy zaszaleję z jakimś ciemniejszym makijażem bo tak na co dzień to zawsze perłowe, beżowe, nuuuda ;p Jestem ciekawa czy ja jestem w stanie dobrze wyglądać w ciemnym oko ;p Bo zawsze wydaje mi się, że nie bo mam zbyt ciemną oprawę a cerę zbyt bladą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem przekonana, że będziesz wyglądała zniewalająco! Bardzo mi się podoba połączenie Jasna cera+mocne oko... wygląda to bardzo uwodzicielsko! :)

      Usuń
  7. Great blog♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥
    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :**

Dzięki nim wiem, że moja praca ma sens :)