niedziela, 9 listopada 2014

Paleta cieni do powiek Deni Carte INSPIRED BY NATURE

Hej :)

Dzisiaj mam dla Was  zdjęcia palety cieni do powiek od Deni Carte! :) W moje ręce wpadła paleta

INSPIRED BY NATURE




Paleta zamknięta jest w solidnym, czarnym opakowaniu z logo firmy. Wyposażona jest w lusterko.

W skład palety wchodzą cienie matowe, satynowe, metaliczne i z drobinkami. Cienie są świetnie napigmentowane! Co ważne nie osypują się przy nakładaniu, bardzo ładnie się ze sobą łączą tworząc płynne przejścia! Można stworzyć nią zarówno dzienne jak i wieczorowe makijaże.

Tu macie zbliżenia kolorów z palety:






Paletka składa się cieni nr: 271, 269, 222, 17, 231, 209, 273, 235, 18 oraz 274 :) 

Jedyna rzecz jaka mi jako tako przeszkadza to zapach chwilę po otwarciu palety: słodki i cukierkowy :) ale na szczęście już po chwili nic nie czuć!

Moim zdaniem taka paleta to zdecydowany Must Have w każdej kosmetyczce! Możecie ją kupić na stronie Deni Carte za 39 zł :)

Oczywiście sobą bym  nie była gdybym nie zmalowała nią makijażu:






23 komentarze:

  1. Kolory pięknie wyglądają zarówno w paletce jak i na Twoich powiekach :)
    Bardzo ładny makijaż.
    Pozdrawiam :0

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne odcienie! I makijaż oczywiście też :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny makijaż i śliczna paleta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakiś bum obserwuję na palet Deni Carte... jak znajdę je na stoisku to obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze ale one pięknie wyglądają te cienie:) ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne brązy, trafiły Ci się moje ulubione kolory !

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładna kolorystyka, na oczku bardzo ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne kolorki, teraz ze względu na panująca aure blogosfera zasypana paletami cieni w brązach. Fajne klasyczne, ja jednak mam trochę swoich i pozostaje mi tylko wzdychanie no i wpisywanie na przyszła wishliste :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Foch forever :) Mi sie trafiła kolorowa paleta :P Ehhh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie fochaj :* Twoja też jest śliczna!

      Usuń
  10. bardzo ładne kolory

    _______________________
    fashion nowości listopadowe na
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna paletka i makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne, neutralne kolorki :) choć ja wolę coś bardziej szalonego, to takie delikatne cienie zawsze się przydają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajna neutralna paleta :-) wyglądasz bardzo promiennie w takiej wersji

    OdpowiedzUsuń
  14. Paletka i makijaż bardzo mi się podobają! I masz śliczny uśmiech! :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :**

Dzięki nim wiem, że moja praca ma sens :)