piątek, 28 listopada 2014

Deep sea- na Andrzejki?

Hej ;) 

dzisiaj przychodzę do Was z propozycją, którą myślę że śmiało można wykorzystać na Andrzejki!

Makijaż dość prosty w wykonaniu, ponieważ główną rolę odgrywa w nim granat, który chodził mi po głowie już od jakiegoś czasu! 

Aby go wykonać potrzebujecie:
* Granatowy matowy cień z My Seret
* błękit z neonowej paletki My Secret
* waniliowy matowy cień do rozcierania ( u mnie z paletki Au Naturel od Sleek) 







Jak Wam się podoba? Na jaki makijaż stawiacie jutrzejszego wieczoru?? ;) Zajrzyjcie jutro wieczorem na mojego fejsika- aby zobaczyć moją stylizację na tą noc! :)

Buziaki ;*

Sylv

12 komentarzy:

  1. cudnie Ci podkreślił oczęta ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten blekit bardzo do Ciebie pasuje:! Piekny makijaz oczu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, piękny! Zwłaszcza ten granat bardzo mi się podoba, też mam ochotę na makijaże z tym kolorem ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry pomysł na te neony z My Secret sama bym na to nie wpadła :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zestawienie kolorystyczne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale kolor!lubię takie połączenia

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny, fajny, za mną chodzi takie połaczenie czerni z żółcią :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmmm kocham takie makijaże z błękitami :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. ten błękit jest obłędny :)) cały makijaż śliczny !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :**

Dzięki nim wiem, że moja praca ma sens :)