niedziela, 14 września 2014

Metamorfoza z Sylvią: Lidka

Hej :)

jak dało się zauważyć jestem ostatnio mało mnie na blogu ze względu na awarię komputera :( dzisiaj korzystając z uprzejmości mojego mężczyzny wrzucam Wam na szybko metamorfozę Lidki :)

Tak Lidka wyglądała przed metamorfozą:
Lidka nie mała sprecyzowanych wymagań :) poza tym, że ma być efekt WOW! :D

Czy się udało, zobaczcie sami:






Jak uda mi się dorwać kompa, mam już dla Was kolejne materiały :) obserwujcie też mój profil na fejsie ;) tam zawsze więcej się dzieje!! :)

Buziaki

Sylv

17 komentarzy:

  1. No efekt WOW na pewno jest :) rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niby delikatnie, ale przemiana niesamowita

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna metarfoza, nie potrzeba komentarza :-D wydobyłaś piękno i wewnętrzny blask

    OdpowiedzUsuń
  4. Zupełnie inna dziewczyna, szok jak dobry makijaż może zmienić buzię

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie efekt wow jest!; )jakie piekne oczy!

    OdpowiedzUsuń
  6. rozświetliłaś tą kobietkę :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow :) Lidka została odmłodzona o ładnych kilka lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wooow rewelacja ;) piekny ten lososiowy kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie wyrównałaś koloryt cery , piękny makijaż ☺

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :**

Dzięki nim wiem, że moja praca ma sens :)