piątek, 26 września 2014

Duet Idealny od Vipera!

Hej ;)

dzisiaj mam dla Was recenzję duetu idealnego: Fixera do brokatów i cieni sypkich oraz takiego właśnie sypkiego cienia Galaxy nr. 105 :)
 Może na  pierwszy ogień weźmy cień :))

Zamknięty w solidnym plastikowym opakowaniu- jak widzicie na zdjęciu. Jest go dużo w porównaniu do podobnych produktów innych firm kosmetycznych, poza tym jest baaaardzo wydajny.

Mój cień jest bardzo drobno zmielonym brokatem w kremowo-złotym odcieniu. Idealnie nadaje się zarówno do makijaży jak i do paznokci! :) Pięknie skrzy się na powiece, nawet najlepsze zdjęcia nie są w stanie oddać ich urody :(  Za 19 zł, dostajemy rewelacyjny i wydajny produkt! zdecydowanie warto go mieć zwłaszcza, że zbliża się okres na tak połyskliwe makijaże!




Na koniec zostawiłam sobie mojego ulubieńca! :) Fixer!

Strukturą przypomina słynnego duraline. Ale fixer od Vipery zdecydowanie fajniej współpracuje z brokatami! Początkowo byłam sceptycznie nastawiona. Obawiałam się porażki, zwłaszcza w załamaniu powieki. Użyłam go do klubu w połączeniu z cieniem galaxy. Nałożyłam bazę, cień, potem delikatnie nałożyłam fixer i wklepałam w powiekę tam gdzie chciałam umieścić brokat. Potem aplikacja brokatu i gotowe! Makijaż trzymał się idealnie przez całą noc! po powrocie wyglądałam tak samo jak przed wyjściem. Stosowałam go już wielokrotnie i jeszcze nigdy mnie nie zawiódł. Jedyny minus: dość szybko zasycha, więc potrzeba wprawy przy aplikacji :) zdecydowanie POLECAM z całego serducha!!



 A tu łapcie makijaż z wykorzystaniem cienia Galaxy nr 105 oraz fixera :) już wcześniej widziałyście go na blogu, a to takie małe przypomnienie ;)



A Wy macie cienie Galaxy lub fixer??

Sylv

13 komentarzy:

  1. w jakiej cenie ten fixer? ;) oczarowal mnie ten pyłek ah ciagle mnie czyms kusza ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fixer jeśli dobrze pamiętam kosztuje 16 zł. Jest również wersja w słoiczku, ale z pędzelkiem wydała mi się bardziej praktyczna :))

      Usuń
  2. Mam ten pigment tylko w odcieniu 102 i widzę, że 105 również musi być moja :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię te produkty :) Ja kupiłam ten większy fixer, ale fajnie byłoby, gdyby był zamknięty w opakowaniu z pompką bo trochę jest nie podręczny :) Sama jutro bądź dzisiaj będę robiła recenzję tych cieni bo mam już parę ich w kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślałam, że będzie dużo bardziej brokatowy, ale faktycznie na powiece prezentuje się przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie za to go uwielbiam, że na powiekach wygląda bardzo elegancko! :)

      Usuń
  5. świetny ten pyłek, rewelacyjnie prezentuje się na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ich cienie kuszą mnie już od dłuższego czasu :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pięknie wyglądają te cienie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :**

Dzięki nim wiem, że moja praca ma sens :)