piątek, 26 września 2014

Black&White dla Vipera

Hej :))

Dzisiaj po przerwie mam dla Was makijaż stworzony na potrzeby konkursu na ambasadorkę Vipera! :)  Niesamowicie lubię kosmetyki tej firmy więc stwierdziłam, że wezmę udział! :)

W swoim makijażu postawiłam na 4 z proponowanych tematów" Retro/Black&White :))

Niesamowicie lubię te kolory w makijażu i stroju! Są bardzo eleganckie! Moja dzisiejsza propozycja mogła by śmiało posłużyć jako makijaż ślubny dla odważnej Panny Młodej! :)






Mam nadzieję,  że Wam jak i Jury wybierającemu Ambasadorki przypadnie do gustu! :))

A przy okazji użyłam też dwóch kosmetyków Vipera :))
Mojego ukochanego mineralnego linera do brwi nr. 03 :) oraz jednego z posiadanych przeze mnie cieni pojedyńczych nr.86 :)

Buziaki ;*

Sylv

16 komentarzy:

  1. śliczny, bardzo lubię takie połączenie bieli z czernią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia :* zabójczo wyglądasz w tej pomadce, super Ci pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny makijaż :) bosko wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny makijaż i cienie świetnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny makijaż i rzeczywiście odważny :D Podoba mi się cieniowanie!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny ! i te uste ! oko pięknie się prezentuje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam na fejsie i bardzo wpadło mi w oko, wyglądasz obłędnie! Świetny kolor ust! Trzymam mocno kciukasy, ja też muszę w końcu wysłać swoja prace, zrobiłam ją już dawno i jakoś jeszcze nie przejrzałam zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :**

Dzięki nim wiem, że moja praca ma sens :)