wtorek, 5 sierpnia 2014

Pierwszy makijaż z MUG :) + wyniki + Nowinki! :)

Hej ;)

Dzisiaj mam dla Was notkę raczej na szybko!  ;) pokażę Wam makijaż zmalowany pigmentami z MUG  Liquid Gold & Insomnia :) Muszę Wam przyznać- zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia! Naprawdę warto je kupić! :)





Na koniec zostawiłam Wam trochę nowinek :)

Wyniki rozdania z Oriflame:

Tusz z bloga wędruje do:
Tusz z FB wędruje do:

Czekam na Wasze adresy! :)

Puki co nic nie pisałam, ale zostałam VIP Testerką Schwarzkopf ;) dzisiaj dostałam pierwszą paczuchę! :) 
Chcecie więcej informacji o tym co znalzało się w środku??


Buziaki!

Sylv

25 komentarzy:

  1. Gratulacje :) a paczuszka bardzo ciekawa :D
    Gratuluję i Tobie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż :) Jej ale jestem ciekawa tych cieni MakeUpGeek :( :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio zamówiłam zamiennik Liquid Gold i przepadłam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, a jaki zamiennik kupiłaś? :)

      Usuń
  4. Makijaż piękny, kolory cudne aż chce się je mieć :) A paczka ma bardzo fajną zawartość, tylko ciemne farby mnie nie interesują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już na jeden brąz znalazłam chętną :) będzie relacja na blogu! :) dla Nas blondynek jest fajny spray rozjaśniający włosy ;)

      Usuń
  5. Cudowny makijaż:) gratuluję współpracy, świetna paczka!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję testowania :D Pigmenty świetne..... zwłaszcza złoto :D <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! W złocie się zakochałam! :)

      Usuń
  7. Jaki piękny ten makijaż :) jakim aparatem robisz zdjęcia? Używasz lampy pierścieniowej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fotki robię Canonem EOS 1100 D ;) lampę mam od połowy czerwca :)

      Usuń
  8. Bardzo dziękuję za wygraną. Za chwilę napiszę maila :)
    Świetny makijaż. Po prostu bomba. Rzeczywiście - można się zakochać.
    Jejku, aż "VIP"? No nieźle... I to "pierwszą" paczkę? Czyli będzie więcej? Jeju, ale fajnie. Gratuluję. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co mi wiadomo, paczek ma być 6 :) co dwa miesiące jedna- ponieważ VIP Testerką mam być przez rok :)

      Usuń
  9. Ten złoto-żółty jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaż piękny- bardzo w moim guście :) Vipowania gratuluję :D świetna paczka

    OdpowiedzUsuń
  11. Chcemy!! A makijaż, idealny, uwielbiam takie świetliste oko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. no Kochana dawno mnie u Ciebie nie było i widzę, że idziesz jak burza, super się rozwijasz :) piękny make up! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. woow! super, marzą mi się te pigmenty

    OdpowiedzUsuń
  14. nie dziwię się , że zakochałaś się w tych pigmentach są boskie ☺ gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny jest!

    ________
    ps. a u mnie? same pyszności na blogu:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :**

Dzięki nim wiem, że moja praca ma sens :)