wtorek, 19 sierpnia 2014

Metomorfoza z Sylvią: Dominika

Hej :)

Dzisiaj mam dla Was kolejną metamorfozę! :)

Tym razem Dominiki! :) Przepiękna dziewczyna o dużych i pięknych oczach! Nic tylko malować! :)

Tak Dominika wyglądała przed metamorfozą:

Dominice bardzo spodobało się fioletowe smoky-eye, które ostatnio robiłam. Zamarzyło jej się abym zrobiła podobny makijaż u niej! :)





Jak Wam się podoba zmiana jaka zaszła w Dominice? ;)

Oczywiście jeśli podobają Wam się moje metamorfozy możecie się do mnie zgłosić przez formularz kontaktu lub przez FP :)

Buziaki ;*

Sylv

8 komentarzy:

  1. Dziewczyna piękna nawet przed metamorfozą :) Makijaż mega :)
    www.beyourclown.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny makijaż ;) Dominika faktycznie ma śliczne oczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. no, no kawał dobrej roboty ! ;)
    claudiaa11225.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. oo Staśka,no przepiękniee ją wymalowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dwie zupełnie inne buzie- jestem w szoku

    OdpowiedzUsuń
  6. Od razu większe oczy. Bardzo ładny makijaż: >

    OdpowiedzUsuń
  7. Dominika jest bardzo ładna przed metamorfozą. Jest szczęściarą, bo nie ma takiej potrzeby by malowała się na codzień. Metamorfoza super, oczy piękne 8)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :**

Dzięki nim wiem, że moja praca ma sens :)