środa, 13 sierpnia 2014

Metamorfoza z Sylvią: Klaudia + paczka od Born Pretty

Hej ;)

dzisiaj mam dla Was kolejną metamorfozę makijażową :) Tym razem na malowałam Klaudię ;) prześliczna dziewczyna o pięknej cerze! :)

Ale na początek co nieco o mojej przesyłce z Born Pretty Store :)

W moje łapki trafił tym razem pędzelek do ust oraz paleta 10 kolorów :)


 W pędzelku początkowo zaskoczyła mnie jego twardość, ale negatywne wrażenie minęło po pierwszym użyciu! Świetnie nakłada się nim wszelkie pomadki. Idealnie można obrysować kontur warg.

Prócz tego bardzo przypadł mi do gustu jego wygląd <3 piękna czerwona rączka oraz włosie które wpada w czerwień! :) piękny!

Pędzelek możecie znaleźć tutaj: KLIK

Cena: 1,99 $

Na pędzelek możecie uzyskać rabat wpisując kod SWH10

 W moje łapki wpadła też powyższa paleta! :) ale więcej o niej w następnym poście! :) Na zachętę zaś, łapcie metamorfozę Klaudii wykonaną właśnie cieniami z tej palety! :)

Przed:

Klaudia  na codzień maluje się raczej w kolory neutralne, pasujące do urody. Unika zieleni, niebieskości. W moim makijażu postanowiłam pokazać jej, że może wyglądać fajnie w tych kolorach :)


Po:




Jak Wam się podoba zmiana?? :)

Klaudia była zachwycona :))

Buziaki ;*

Sylv



15 komentarzy:

  1. Ale świetna paleta! A metamorfoza udana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna modelka, ten makijaż bardzo do niej pasuje ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne oko:) a paletka ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne kolorki cieni i bardzo udana metamorfoza :) pędzelek ma bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda bardzo ładnie w tym makijażu :) Jesteś mistrzynią w wydobywaniu tego co najpiękniejsze u kobiet. Czekam na opinię tej paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, napatrzeć się nie mogę:) Cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. paletka ma świetne kolorki, a metamorfoza idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o kurcze jak zobaczylam paletke to stwierdzilam ze na penwo nie da sie tego jakos ladnie skomponować, a tu proszę ;) cudooowny make up ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. oo Klaudia ;] przesliczny makiajaż

    OdpowiedzUsuń
  10. Thanks to my father who told me about this website, this website is really remarkable.


    Review my web site; diy projects for home improvements

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna udana metamorfoza :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :**

Dzięki nim wiem, że moja praca ma sens :)