wtorek, 22 lipca 2014

Wyzwanie od WAS: Morze :) + wyniki urodzinowego rozdania! :)

Hej :)

Dzisiaj przychodzę do Was po raz kolejny z wyzwaniem od Was ;) tym razem Farbyczna rzuciła mi wyzwanie ;) mam nadzieję, że uda mi się ciebie zadowolić! :)
Pierwszym moim skojarzeniem do morza była piękna turkusowo-zielona gorąca woda :)) ehhhh.... chyba nie mogę się doczekać wakacyjnego wyjazdu :D






Niesamowicie dobrze czułam się w tych kolorach :)) a Wam jak się podoba? :)



Teraz czas na wyniki urodzinowego rozdania :)

Osobą do której powędrują kosmetyki zostaje:


Narja
Kochana gratulacje, czekam na adres :*

Buziaki :*

Sylv

21 komentarzy:

  1. Pięknie!!! A w lokach wyglądasz obłędnie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie kolorki więc jak najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny makijaż i fajne loczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale pięknie :) niebieskie rzęsy - kto by pomyślał, że to może tak dobrze wyglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. makijaż obłędny :)
    gratuluję zwyciężczyni

    OdpowiedzUsuń
  6. Powtarzam kolejny raz - istna syrena :) Do tego te super loczki, brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny makijaż :) ślicznie Ci w niebieskim :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz jak morska bogini :) Oj kusisz takimi oczkami i spojrzeniem. Piękny makijaż :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaż fantastyczny, ale włosy, mega!!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. no pieknie, co tu duzo mowic ;) uwielbiam niebieskie makijaze, chociaz mam niebieski oczy

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie wyglądasz , makijaż obłędny ☺

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny makijaż ;)
    Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kojarzy mi się z Lazurowym Wybrzeżem - pięknie! :)) I niebieskie rzęsy :D

    OdpowiedzUsuń
  15. jak Ci sie wlosy pieknie pokrecily ! < 33

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję, ogromnie się cieszę z wygranej:)
    Zaraz wysyłam adres:)

    Makijaż jak zawsze piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale pięknie z tymi rzęsami wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  18. Boże, ale cudne... Ty to masz naprawdę dar *.*

    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :**

Dzięki nim wiem, że moja praca ma sens :)