wtorek, 8 lipca 2014

Summer Night

Hej ;)

Dzisiaj mam dla Was zdecydowanie bardziej wyrazisty makijaż na letnie wieczorne wyjście :) łączy w sobie modny neonowy pomarańcz, odrobinę połyskliwego złota, fiolet, granat.  Do stworzenia tego makijażu zainspirowała mnie Karolina prowadząca bloga Carla Cosmetics :) dzięki Karolinko ;**

Liczę na to, że przypadnie Wam do gustu.... bo mi się cholernie podoba ten look ;-)






Czym zmalowane??
Twarz: matujący podkład w musie Pease, Puder sypki My Secret, Bronzer Sleek
Oczy: żółty i pomarańcz: My Secret Hot Colors
Fiolet: Sleek i-Divine Ultra Mattes
Granat: My Secret Matt 
Liner: Calvin Klein
Tusz: Gosh
Brokat: no name :)
Brwi: Liner do brwi Vipera
Usta: Matowy błyszczyk My Secret + odrobina brokatu

Dodałam kilka makijaży (również ten) do galerii MUG :) Jeśli macie ochotę dać mi serduszko- dziękuję i zapraszam!! :) <<<<<KLIK>>>>>

Buziaki ;*

Sylv


10 komentarzy:

  1. bardzo ładnie podkreśla Twoją tęczówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie Kochana! Lampa Ci służy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coraz bardziej mam chętkę na paletkę Hot Colors, ma świetne cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale super kolorowo, LUBIE TO ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę fajnie to wyszło *.* ja nigdy bym się nie odważyła na tak kolorowy makijaż ale Ty w nim świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :**

Dzięki nim wiem, że moja praca ma sens :)