czwartek, 17 lipca 2014

Gold Dust

Hej :)

Wczoraj tak ok. 23 naszła mnie wena na malowanie :D i w ten sposób powstał makijaż z przepięknym złotym drobnym brokatem. Nawet zdjęcia w pełni nie oddają jego piękna ;) zdecydowanie jest do makijaż dla fanek mocnego i wyraźnego look'u- ja zdecydowanie się do takich zaliczam ;-)





Czym zmalowane??
Oczy: Paletka limitowana Nude od Lovely
Drobny złoty brokat
Czarny Liner Essence
Tusz Lovely
Płyn do brokatów od Vipera
Usta:My Secret Dress Up your lips nr. 2 & Kobo Coral Chic nr 111
Twarz: BB Solution AVON odcień Medium
Puder transparentny My Secret
Bronzer Kobo

 Mam nadzieję, że makijaż przypadł Wam do gustu ;) podzielcie się ze mną swoimi spostrzeżeniami w komentarzach :)

Buziaki ;*

Sylv

14 komentarzy:

  1. Bardzo ładny makijaż :) Całość świetnie współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super, na imprezę jak znalazl;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny-lubię takie połączenie kolorów na powiekach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny w lekko arabskim stylu!!! :)
    Tak jakoś mi się skojarzyło, zapraszam do mnie
    http://rajkozaczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny makijaż. Super wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się połączenie kolorystyczne na oczku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten makijaż jest dla mnie bardzo glamour :) Wyglądasz w nim jak bogini. Piękny kolor na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  8. trochę przez top wyglądasz jak Panna młoda ;-) i chyba trochę przez usta i jak wyżej napisała DreamAboutThe Stars bardzo glamour :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chciała bym mieć tak odważną Pannę Młodą, aby zaszaleć z takim mejkapem ;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :**

Dzięki nim wiem, że moja praca ma sens :)