środa, 9 lipca 2014

Awangardowe Lato Michunki- Makijaż konkursowy :)

Hej :)

dzisiaj mam dla Was kolejny makijaż :) ty razem przygotowany na konkurs u Michunki ;)

Tematem jest Awangardowe Lato :) ja postawiłam w moim makijażu na mocny, neonowy róż- ponieważ nie każdy miał by odwagę nosić go na powiekach- zwłaszcza w takiej ilości ;-)






Klikając na zdjęcie traficie na post odnośnie konkursu :) myślę, że jeszcze zdążycie coś zmalować :)

http://michunkagloguje.blogspot.com/2014/06/konkurs-awangardowe-lato-michunki.html

Buziaki ;*

Sylv

10 komentarzy:

  1. Różowa landrynka, fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie makijaże... na innych :) Pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Ci w takim makijażu!! Życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory genialne, uwielbiam takie intensywne odcienie, ale ja bym to nieco mocniej roztarła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. very beautiful makeup<3
    If you want, we can follow each other. Kisses
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę Ci w takim razie powodzenia na konkursie :)
    Lubię w makijażu połączenie różu i czerni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow wyglądasz, nieziemsko w tym makijażu :) Kojarzysz mi się z dziewczyną tańczącą flamenco.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :**

Dzięki nim wiem, że moja praca ma sens :)