wtorek, 17 czerwca 2014

Przywitaj lato z Quiz :)

Miało być jutro :) ale tak mi się ten makijaż podoba że musiałam Wam pokazać :)

Na fejsbukowym profilu Quiz Cosmetics ogłoszono konkurs na makijaż ;) stwierdziłam, że chyba warto coś zmalować :D a nóż się uda! :)

No i powstało takie o to cudo! :)

UWAGA :D fotki pierwszy raz z lampą pierścieniową, która dostałam w prezencie urodzinowym :D jestem mega zadowolona, ale oczywiście wymaga to jeszcze trochę wprawy :D





Jak Wam się podoba makijaż w tych kolorkach?

Buziaki :*

Sylv

9 komentarzy:

  1. I w końcu ty masz okrąg w oczku, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super te zdjęcia z lampą,nadaje nowy wymiar zdjęciom:)jakiej mocy jest i u jakiego użytkownika kupiona?może wiesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 230 V :) ale niestety nie wiem u jakiego użytkownika została kupiona, ponieważ to prezent :) ale faktycznie, nadaje zupełnie nowy wymiar zdjęciom

      Usuń
  3. Lampa musi byc. Nowy wymiar zdjęć - jak dla mnie super

    OdpowiedzUsuń
  4. makijaż świetny :) Ale lampa! Ile dała - super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszczę Ci tej lampy, sama bym kupiła ale nie wiem czy postawić na lampę czy na parę nowych pędzli... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pasuje Ci taki makeup :) jak zwykle wyglądasz świezutko..:* super fotki z lampą:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :**

Dzięki nim wiem, że moja praca ma sens :)