wtorek, 3 czerwca 2014

Ekstremalna Metamorfoza- Konkurs u Justyny Kołodziej :)

Hej słońca ;)

dzisiaj mam dla Was makijaż stworzony na konkurs Ekstremalna Metamorfoza cz. II na blogu Justyny  :)

Klikając na baner możecie dowiedzieć się więcej:
http://justynakolodziej.blogspot.com/2014/05/wasze-prace-na-konkurs-ekstremalna.html


Moją modelką została Moniczka :) przesympatyczna i radosna dziewczyna! Sama przyjemność malować takie dziewczyny <3

Tak Moniczka wyglądała przed makijażem:


Inspiracją do makijażu był makijaż który zobaczyłam na jednej z okładek... stwierdziłam, że do Moniki będzie pasował idealnie! :)



Jak Wam się podoba? ;) Brałyście udział w konkursie u Justynki? Jeśli tak podrzućcie linki w komentarzach! Chętnie obejrzę Wasze prace!

Buziaki!

Sylv

5 komentarzy:

  1. wow niesamowicie po !! :))) Trzymam kciuki za wygraną ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. wow efekt super! ja bralam udzial w I edycji do drugiej tez zrobilam ale nie wyslalam

    OdpowiedzUsuń
  3. nie no Sylwia :)) zaszalałaś! modelka piekna a makijaz idealny dla niej! powodzenia w konkursie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż :) Widzę, że zmiany na blogu - super :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :**

Dzięki nim wiem, że moja praca ma sens :)