środa, 21 maja 2014

Paczucha od BornPrettyStore + must have sezonu :D

Hej!
dzisiaj dla odmiany mam dla Was kilka zdjęć paczki, która dzisiaj trafiła w moje łapki... jak już widzicie w tytule, nadawcą był BornPrettyStore :)

W moje łapki trafiły wybrane przeze mnie 3 cudeńka: 2 szminki + płaski pędzel :)






Wybrałam szminki w dość nietypowych kolorach, które ciężko jest znaleźć w sklepach...
 
Z pierwszych "macanek" zapowiadają się bardzo ciekawie :)
Myślę, że w następny makijaż będę musiała, którąś z nich wkomponować :)))

Szminki możecie odnaleźć klikając w link: TUTAJ
 Wybrałam dla siebie numery:
54- bardzo ciemny odcień bordo oraz odcień 62- który z zależności od światła jest ciemnobrązowy w porywach do czerni :)

 Kolejnym wybranym przeze mnie przeze mnie przedmiotem jest płaski pędzel do podkładu :) Wykonany z włosia koziego oraz sztucznego. Obawiałam się o jego wykonanie, ale nie mam co do niego żadnych zastrzeżeń.Wygląda bardzo solidnie. Rączka jest drewniana, solidnie leży w dłoni. Bardzo przypadła mi do gustu również kompozycja kolorystyczna! :)
Samo włosie jest bardzo miłe w dotyku. W żadnym razie nie jest kłujące czy nieprzyjemne ;) przyjemnym zaskoczeniem jest to, że pędzel "nie pije" podkładu przy nakładaniu! Bardzo ciekawi mnie ja będzie mi się dalej z nim współpracowało i czy włosie nie będzie się łamało i wypadało... poczekamy, zobaczymy! Puki co, jestem zachwycona :D

 Wybrany pędzel możecie kupić tutaj: KILK KLIK :) moim zdaniem cena nie jest wygórowana: 5,99$ :)

Dla siebie wybrałam pędzel #4- płaski, ale do wyboru macie również inne pędzle z tej samej rodzinki ;)



 Oczywiście każdy z tych przedmiotów możecie kupić z rabatem 10% jeśli przy składaniu zamówienia wpiszecie kod rabatowy: SWH10 :)


A na koniec moim zdaniem rzecz która powinien kupić każdy, znane już Wam z wielu blogów kredeczki My Secret!


Uwiodły mnie dwa kolory: turkus i błękit! Mają bardzo przyjemną konsystencję! Nie mogę się doczekać makijaży wykonywanych nimi!


To było by na tyle :)
Co Wam przypadło do gustu? ;)

Buziaki :*

Sylv

12 komentarzy:

  1. Te szminki to dokładnie takie, jakich szukam! Będę pamiętać, że tam są, na wypadek gdybym podobnych nie znalazła nigdzie indziej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana myślę, że przy najbliższej okazji dodam również swatche i makijaż z ich użyciem! Również bardzo długo takich poszukiwałam! I w końcu mam! :D

      Usuń
  2. Kolor szminek świetny, czekam na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też niedługo dam posta co dostałam od tej firmy :) Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Te pomadki wyglądają ciekawie :D One są mocno kryjące? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jutro a najdalej po jutrze pojawi się post o pomadkach :) zapraszam:))

      Usuń
  5. Te pędzle ogólnie chyba nie piją podkładu. Też mam tylko innej firmy i jest extra. Zastanawia mnie tylko, czy w trwoim faktycznie jest naturalne włosie, bo te pędzle są raczej tylko syntetyczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z opisu na stronie producenta wynika, że jest to połączenie obydwu rodzai włosia, stąd taka informacja :)

      Usuń
  6. Czekam na swatche i makijaż z pomadkami :)) no kredki zapowiadają się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam taką turkusową kredkę- uwielbiam :) A pomadki bardzo ciekawe :) dobre na Halloween ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa zawartość paczki i jestem ciekawa pomadek jak wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kosmetyków z takich sklepów boje się zamawiać ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :**

Dzięki nim wiem, że moja praca ma sens :)