piątek, 2 maja 2014

Już mi niosą suknię z welonem.... czyli moja propozycja makijażu na ślub ;)

Hej siema ;)

wczoraj na moim Fun Page na fejsbuczku mogłyście zobaczyć małą zapowiedź tego makijażu :) dzisiaj mam go dla Was w pełnej krasie na blogu ;)

Postawiłam na moim zdaniem dość klasyczny makijaż ;) myślę, że jeszcze coś ślubnego dla Was jeszcze zmaluję, ponieważ mam jeszcze kilka pomysłów ;) ale teraz zapraszam do oglądania zdjęć:






Mam nadzieję, że spodoba Wam się moja propozycja :)

A Wy jakie makijaże preferujecie na ślub? :)

Buziaki ;*

Sylv

20 komentarzy:

  1. Ale Ci ładnie w tym makijażu i fryzurce, normalnie jak prawdziwa panna młoda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie też chciałam powiedzieć, że faktycznie zdjęcia bardzo w klimacie i wyglądasz jak panna młoda

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny makijaż i zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęcia dopasowane do tematu :) kolorystyka ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Grunt to żeby wyglądał naturalnie i podkreślał urodę, chociaż czasem maluję Panny Młode które szaleją :D
    PS: taka mała rada- na pierwszy rzut oka widać baaardzo gdzie "fotoszopowałaś" oczko, ładniej i naturalniej by to wyglądało, gdybyś robiła to subtelniej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie wyglądasz! Śliczna fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba ten makijaż. Nie jest wymyślny ale podkreśla oko. Śliczny :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny delikatny makijaż:)
      Zapraszam do mnie na konkurs :
      http://darusia994.blogspot.com/2014/05/konkurs-makijazowy-i-paznokciowy-drugie.html :)

      Usuń
  9. Cholernie mi się podoba Twoja propozycja :))) Mega świeżo, kobieco <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam do mnie na bloga gdzie zebrane są konkursy kosmetyczne http://rozdaniaikonkursy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie :) Chociaż ja jestem fanką mocniejszego looku ;)

    Nominuję cię do Liebster Award :D Szczegóły znajdziesz Tutaj --------> http://carlacosmetics.blogspot.com/2014/05/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładny makijaż aczkolwiek ja bym go jedynie bardziej roztarła w wewnątrz jak i zz zewnątrz :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :**

Dzięki nim wiem, że moja praca ma sens :)