piątek, 16 maja 2014

Błyszczący powrót na bloga ;D

Kochani,

nie było mnie dłuższy czas ponieważ jak mogłyście się dowiedzieć z FP miałam awarię komputera, która koniec końców okazała się awarią routera.... ale mniejsza o to :)

Dzisiaj mam dla Was typowo imprezowy makijaż: delikatny, połyskliwy kolor +mocna kreska :)

Połyskliwy cień to cień brokatowy od Vipera- osobiście jestem w nim mega zakochana od kiedy mam go w swojej kosmetyczce <3





Mam nadzieję, że makijaż przypadł Wam do gustu :) napiszcie jakie wy robicie makijaże na wyjście do klubu lub na imprezę :)

Buziaki ;***

Sylv

12 komentarzy:

  1. błyszczy się jak psu to i owo na wiosnę :) wygląda doprawdy genialnie i aż mi się zachciało taki mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo wow cudownie w nim wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam błyszczące mejkapy! :)) Śliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak pięknie błyszczysz ! :D Muszę mieć ten cień ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale błysk! U mnie też koniecznie musi się błyszczeć na wieczorne wyjścia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny pomysł na makijaż, czasami lubię zaszaleć z błyszczącymi cieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. A jeszcze piękniej skrzył się "na żywo" :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :**

Dzięki nim wiem, że moja praca ma sens :)