niedziela, 25 maja 2014

A little party never kill nobody ;-)

Hej!
Dzisiaj zgodnie z obietnicą mam dla Was makijaż wykonany do dwóch nowych szminek z bornprettystore.com :)



Szminki te bardzo przypadły mi do gustu. Długo szukałam takich właśnie kolorów! Są bardzo kremowe. Gdy chcemy uzyskać mocniejszy kolor trzeba nałożyć 2/3 warstwy. Trzymają się całkiem przyzwoicie- po ok. 3 godzinach trzeba delikatnie poprawić kolor.

Możecie je kupić tutaj: KILK

10% Rabat na zakupy możecie znaleźć w pasku bocznym :)

A tak kolory prezentują się na ustach:






Inspirację do makijażu pasującego do szminek znalazła Ula ( dzięki Ci ;***). Jest to makijaż z teledysku Fergie "A little party never kill nobody" :)
Poniżej moja "wizja" tego mejkapu ;)




 Z ustami bordo:
 Z czernią na ustach:
Która wersja bardziej Was przekonuje?? ;)

Poniżej produkty użyte do makijażu:
 Sleek Au Naturel, Color Tatoo24H- czerń, Baza Hean Stay ON, Puder transparenty My Secret, Bronzer Sleek :)

Buziaki ;*

Sylv

14 komentarzy:

  1. ten czarny a'la liner super wygląda :-) czarna szminka fajna do eksperymentów ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z myślą o eksperymentach właśnie wybrałam czarny kolor! Zdecydowanie sympatczniej używać czarnej szminki niż czarnego cienia na ustach ;-)

      Usuń
  2. Intensywne kolory ale efekt końcowy wpadł mi w oko :) Co prawda u siebie nie podkreślam ust gdyż źle się w takim wydaniu czuję. Znowu u kogoś bardzo mi się podoba taki akcent na usta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że efekt przypadł Ci do gustu! :)

      Usuń
  3. Wyglądasz mega! Podoba się bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  4. W tej bordowej pomadce nawet bym wyszła na jakąś imprezę, gorzej z tą drugą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spróbuję jutro zrobić coś podobnego na mojej powiece :)
    pierwsza szminka jak dla mnie jest całkiem delikatna, ale ta druga no no chętnie bym wypróbowała coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nie powinnaś mieć z tym problemów :) makijaż jest bardzo prosty!

      Usuń
  6. Cudownie Ci w takim makijażu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. jaka ty jesteś podobna do Fergi!!! SZOK! Pomadki mega

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem czy podobna jestem :) może w tym makijażu ;-)

      Usuń
  8. bardzo ładny makijaż. świetnie wygladasz w nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale superrrr <3
    serio tutaj ją przypominasz :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :**

Dzięki nim wiem, że moja praca ma sens :)