środa, 16 kwietnia 2014

Neon blue i brąz z My Secret + foty z ukochanego Kazimierza :D

Heja ;)

dzisiaj mam dla Was mój niedzielny makijaż ;) postawiałam na neonowy niebieski z My Secret + ich matowy brąz i krem z pojedynczych cieni :) połączenie baaaaardzo mi się spodobało! Mam nadzieję, że i Wam przypadnie do gustu :)





Tak wymalowana wybrałam się na wycieczkę z moją szalona ekipą (na fotce z Nikolą- córką mojej koleżanki :D ) do mojego ukochanego Kazimierza :D było ciepło, ale może nie jakoś słonecznie :) ale mi jak zawsze bardzo się podobało! Łapcie kilka fotek:





Miłego popołudnia kochani!! :)

Buziaki :*

Sylv

19 komentarzy:

  1. Bardzo Ci pasuje ten makijaż. Niebieski kolor jest przepiękny! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczny makijaż :) bardzo podoba mi się ten kolor niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę, że mamy takie same ulubione miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie , dzisiaj też próbowałam zmalować coś w takim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki ładny niebieski :) i zdjęcia z widokami śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten niebieski bardzo mi się podoba (mam obsesję chyba na punkcie wszystkiego co niebieskie :) )

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie :) Prześliczny niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten niebieski cień jest hipnotyzujący :)
    Miałam przyjemność być w Kazimierzu, piękne miasteczko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo piękne <3 jestem tam kilka razy w roku :)

      Usuń
  9. Śliczny niebieski :) i jakie radosne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie CI w takim odcieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny makijaż i cudne kolorki :) Ostatnio skusiłam się na cienie nowe, masakra :/ zajrzyj do mnie, jestem ciekawa Twojego zdania na ich temat, może używałaś.

    OdpowiedzUsuń
  12. ten niebieski jest świetny, mega pigmentacja!! super wyglądasz, fajne fotki, ja tam nigdy nie byłam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :**

Dzięki nim wiem, że moja praca ma sens :)