wtorek, 29 kwietnia 2014

Makijaż geometryczny :)

Hej siema ;)

dzisiaj przychodzę do Was z makijażem konkursowym organizowanym u Taidy na jej blogu ;)

Po kliknięciu w baner możecie zobaczyć szczegóły ;) Biorę udział również w rozdaniu i Was też serdecznie zapraszam!! :)

http://xvivideyes.blogspot.com/2014/04/rozdanie-i-konkurs-na-makijaz-glazel_248.html


Tematem konkursu jest makijaż geometryczny :)





Moim zamysłem była opcja full color :D szkoda, że w takim makijażu na ulicy dziwnie by się na mnie patrzyli... ale było by kolorowo :)

Jak Wam się podoba?? ;)

Dziewczyny z moich okolic (Radzyń Podlaski) które czytują mojego bloga zapraszam na konkurs organizowany na moim FP :)) do wygrania makijaż+ sesja foto :)) KILIK

Buziaki

Sylv

15 komentarzy:

  1. Świetny makijaż! Bardzo mi się podoba, trzymam kciuki za wygrana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nagrody wypaśne, chyba też sie dopiszę;) e tam ja kiedyś chodziłam po mieście z odbitą podeszwą pomalowaną kredą, na nieświadomce;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :D no to wesoło :D dopisuj się koniecznie :D ja czasem wyskakuję w jakimś moim szalonym makijażu na miasteczko, dopiero szał jest :D

      Usuń
  3. Ale fajny szalony makijaż :D Bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie ! życzę Ci powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem trochę przeciwna tym makijażom, ponieważ jasne jest, że nikt tak się nigdzie nie pokaże. Można tworzyć świetne rzeczy w klasycznie rozumianym makijażu, bez rysunków na policzkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W modzie też projektuje się szalone stroje, których nikt nie ubierze. To jest tylko po to, aby pokazać naszą kreatywność.

      Usuń
    2. Pisząc to myślałam o takiej właśnie odpowiedzi. Jednak moim zdaniem w konkursach jest przesycenie taką formą. Mimo to, uważam Sylwię za świetną makijażystkę, która swoją kreatywność potrafi w pełni wykorzystać w "zwykłym" makijażu.

      Usuń
  6. Fajnie Ci to wyszło :) piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacja, bardzo pomysłowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne wykonanie :) Też miałam wziąść udział w tym konkursie ale wszyscy oddają tak piękne prace że się poddaje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam Twoje makijaże, są takie radosne, napawają dobrą energią. Powodzenia Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow przeglądam Twojego tak bloga i po prostu coraz bardziej zazdroszczę Ci bardzo fajnych pomysłów na makijaż :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :**

Dzięki nim wiem, że moja praca ma sens :)