środa, 2 kwietnia 2014

Kolorowo ;)

Siemka!

Chyba już każdy wiedział neonową paletkę z My Secret i nowe cienie z Sensilque :D każdy ma, mam i ja! :D
kupiłam dzisiaj na moich wojażach w Lublinie :) do tego moja szczypta luksusu- moja ulubiona szamka: Sushi <3 UWIELBIAM!!!! Jak chcecie coś ze mną załatwić, weźcie mnie na sushi :D



Ale do rzeczy :D zaprosiłam moją Patrycję na makijaż tymi cieniami, bo ona lubi kolorowo! :D

A więc, jak szaleć to szaleć :D każdy z nowych cieni możecie odnaleźć w tym makijażu ;)





Mam nadzieję, że makiażyk Wam się spodobał! Myślę, że w najbliższych dniach będą się pojawiały kolejne kolorowe mejkapy :D Bądźcie ze mną :D

Buziaki ;*

Sylv

11 komentarzy:

  1. Piękny makijaż... A za sushi szacun... raz kupiliśmy sobie z mężem na romantyczną kolację i po jednym kęsie biegaliśmy do śmietnika:P... podziwiam każdego kto to lubi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Co do sushi ja za pierwszym razem się nie zachwyciłam, ot nic nadzwyczajnego. Ale gdy spróbowałam drugi raz.... To mogę nie jeść nic innego :D

      Usuń
    2. Ja to chciałabym spróbować takie prosto z Azji... Oni robią to z tak świeżych ryb że podobno wogóle nie czuć tego specyficznego zapachu ryby ktory nawet u nas u świeżej jest juz wynikiem rozkładania się... i podobno w tym tkwi sekret prawdziwego sushi... ja byc moze trafiłam na źle zrobione i dlatego się zraziłam.

      Usuń
    3. Ojjj takie z Azji to musi być zupełnie inne i jeszcze lepsze. Ale w sushi kluczem jest trafienie na dobry lokal. Bo głównie to decyduje o smaku. Jeśli produkty są świeże i dobrej jakości to smakuje dużo lepiej :)

      Usuń
  2. bardzo fajnie się prezentują w makijażu i niby kolorowo ale w całości nie wygląda się jak papuga tylko daje to przyjemny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna "modelka" :)

    sushi, no cóż, znajomy jest sushi masterem i przyrządzł coś nie coś dla mnie w swojej restauracji ale zachwytu nie było z mojej strony - nie moje smaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zasmakowalam w sushi przy drugim podejściu ;) ale wiadomo, dla jednej osoby będzie lepsze jedzenie chińskie, dla kogoś innego meksykańskie. Napewno smakuje inaczej niż nasz rodzimy schabowy :D

      Usuń
  4. Bardzo fajnie , kolorowo i wiosennie ! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :**

Dzięki nim wiem, że moja praca ma sens :)