piątek, 28 marca 2014

Projekt Egzotyczny 4: Kameleon :)

Heja :)

Dzisiaj mam dla Was makijaż na 4 tydzień projektu Egzotycznego :) Tematem tego tygodnia jest kameleon! Nie miałam w ogóle pomysłu jak podejść do tego tematu, aż tu zaświeciła się żaróweczka z pomysłem i ciach! MALUJEMY!! :)




 
Mam nadzieję, że mój szalony kameleon przypadł Wam do gustu :D

Jeśli śledzicie mój FP na fejsie miałyście dzisiaj okazję zobaczyć mój produkt na szybko- Arbuzowe usteczka :)

Jeśli mnie lubicie, bardzo mnie to cieszy! Jeśli nie, to zapraszam do polubienia <KLIK>  co jakiś czas możecie tam znaleźć niepublikowane makijaże i nieco inspiracji :D

Buziaki ;**

Sylv


15 komentarzy:

  1. O kurcze, masz świetne pomysły :) wykonanie genialne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaaaardzo się cieszę :D dzięki ;*

      Usuń
  2. Super wyszło :) Ja swojego kameleona zrobię jutro bo dziś nie zdążyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się doczekać Twojego kameleona ;*

      Usuń
  3. super:) Nie wiedziałam że masz FP! już szukam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Usta jak arbuz! <3
    Zostawiam obserwację i zapraszam do siebie ! Będzie mi bardzo miło ! :)

    http://favorisdemavie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :**

Dzięki nim wiem, że moja praca ma sens :)